Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Optie bronnen beheren staat uit?

Pagina: 1
Acties:

• Baudu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-08 22:05
Zoals de titel al aangeeft staat de optie bronnen beheren in mijn word versie uit (grijs, niet aanklikbaar). Hoe kan dit? Ik kan hierdoor geen bronnen in de tekst invoegen. Alleen bestaande bronnen kan ik invoegen. Zie onderstaande afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/5153/bronbeherenstaatuit.png

Weet iemand hoe ik dit kan activeren?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Volgens mij helpt het om Office dan een keer volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat is ook de voornaamste oplossing die ik tegen kom als ik zoek naar mensen met een vergelijkbaar probleem.

[ Voor 36% gewijzigd door Rupie op 29-02-2012 10:08 ]

Desktop | Server | Laptop

• Baudu
Gaat denk ik lastig. Ik zit namelijk op mijn stage. Kan daar moeilijk het programma gaan verwijderen.

Zouden ze dat bewust op de ICT afdeling uitgeschakeld hebben?

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Check anders even je addins. Mss heb je iets van andere referentie tools erop staan.

Verwijder eens de registry map HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office
(Backups maken is natuurlijk wel aan te bevelen, maar er staat in principe niks belangrijks in)
Dan krijg je default office settings terug. Zelfde als wanneer je inlogt met een nieuwe windows user, maar de software er wel gewoon op staat.

En anders toch een remove/reinstall van de software.

• Baudu
Het probleem is inmiddels opgelost.

Dit is opgelost door een herinstallatie.

Doordat er geen stijlen aanwezig waren kon deze optie niet gebruikt worden. Nu werkt het wel weer.