Toon posts:

2 branders in een pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een goldstar 8*4*32 en wil er mischien een plexor 16*10*40 bij doen maar gaat dit goed werken (ik draai win2k op pIII 800, 128 mb intern geheugen en 7200rpm HD)? :?

Weet toevallig ook iemand hoever je kan overbranden met de plextor 16*10*40?

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 23:39

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

EH natuurlijk gaat dat wel werken.. ik heb 2 branders 2 DVD spelers en 1 CDROM in mijn PC werkt ook prima.. :)

Laat maar.. .

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Leuk idee, ik zou er alleen een 128MB reepje bijplakken. Anders verneuk je te veel CD's ;9

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Gaat zeker lukken, ik heb er ook 2 in zitten en totaal geen problemen. Ook niet met het bakken van 2 Cd's tegelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga er ook nog 256 mb intern geheugen bij pleuren dus dat is het probleem niet. Het gaat mij erom dat ik 2 cd's tegelijk kan fixen

Verwijderd

ik weet wel dat het met nero volgens de laatste computer totaal mogelijk is om 2 cds tegelijk te bakken..
ipv van 1 brander zie je er nu 2 staan onderaan.. staat strak vooral met 2 plextor 16x.(scsi).. ik spreek uit ervaring.....

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

2 branders :?, waar is dat voor nodig?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:12

ralfbosz

xm create bosz -c

Op zaterdag 24 maart 2001 14:32 schreef Tommy4u het volgende:
ik weet wel dat het met nero volgens de laatste computer totaal mogelijk is om 2 cds
tegelijk te bakken..
Klopt alleen gaan beide branders op dezelfde snelheid werken. Zonde van die 16x Plextor, sinds hij maar op 8x gaat branden. Wel handig als je twee kopiees moet maken, hoef je niet te wisselen. Je kan ook twee keer Nero starten, dan kun je natuurlijk wel de een op 8x en der andere op 16x laten draaien.

rm -r *

Verwijderd

waarom 2 branders, tja,, op zich wel relaxed als je veel dezelfde cd`s bakt,, scheelt toch wel weer wat tijd. en omdat mijn plextors niet duur waren.. dus why not...

Verwijderd

Topicstarter
kortom twee vershillende programma's starten of 2 keer hetzelfde (bij voorkeur cdrwin) Ik barnd veel cd's dus lijkt me opzich erg tijdbesparend he als ik er 2 tegelijk doe
Pagina: 1