Problemen met V&A Deel 2 (blobby25 en HP 63)

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 10:29
Toch maar ff een Topic gestart om te zien hoe andere Tweakers hier over denken en te zien of er misschien via derden een oplossing te bedenken is.

Met tweaker HP 63 een ruil gedaan van Acer Laptop voor Acer Laptop (geen probleem) en een Macbook Pro A1278 met backlight problemen tegen een Ipad 2. Volgens mij heel erg duidelijk verteld welk probleem de Macbook Pro had en wat het niet was (nieuw extra scherm bij geleverd) en dat was volgens de verkoper door hem zelf wel te verhelpen. Prima.

1 dag later krijg ik opeens te horen dat het scherm niet het probleem is maar de mac en dat de Ipad terug moet en ik krijg dan de mac weer terug die nu niks meer doet?

Aangeboden om alles weer terug te draaien maar dat kan nu ook niet meer want de Acer en de Mac zijn al verkocht en het verlies op de verkoop (235 euro) moet ik betalen?

Lijkt mij toch niet redelijk en al helemaal niet wanneer ik aanbied om alles terug te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:47

D4NG3R

kiwi

:)

Jammer maar helaas voor de koper in dit geval, als hij de koop ongeldig wil verklaren zal hij toch echt zijn deel van de koop (MBP en Acer laptop) terug moeten sturen.

Maaruhm, waarom vermeld je hier (user) names?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ja inderdaad, wat is het aandeel van blobby25 hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hp 63
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
hij hoeft het niet terug tebetalen , maar ik heb hem een een goed voorstel gedaan , en de acer laptop komt weer deze kant op ,dus het valt allemaal wel mee dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADK
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 10:29
Maar komt dat omdat ik dit topic heb geopend? En wat gaan we doen met al die negatieve beoordelingen van jou rn door jou ook van andere tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Modbreak:We gaan hier een probleem oplossen, NIET met modder gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hp 63
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
Probleem is op gelost op een nette en goede manier . Adk. Is het vertrouwen wel waard een man van zijn woord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Iedereen dank & gefeliciteerd met het eindresultaat. Ik heb de negatieve reviews verwijderd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.