Hallo allemaal,
Er is net een nieuwe bios update voor dit bord uit gekomen, hierbij werd vermeld dat deze update het systeem stabieler zou maken.
MAXIMUS-IV-GENE-Z-GEN3 BIOS 3103
1.Improve system stability.
2.Improve memory compatibility.
3.Support new CPUs. Please refer to our website at: http://support.asus.com/c...port.aspx?SLanguage=en-us
* Enable support for Intel Next Gen 22nm Processor E1 stepping MP version CPU.
Bios: MAXIMUS-IV-GENE-Z-GEN3-ASUS-3103.ROM
Alleen nu krijg ik mijn CPU niet meer stabiel!!!
Ik had mijn 2600K @4.6 met een Vcore van 1.355 (BIOS) en in cpu-z 1.361
Als ik in mijn vorige bios 0204 mijn Vcore op auto zette dan had ik met prime ook geen moeite +- 1.351Vcore cpu-z. Raar was wel als ik hem in mijn bios op fixt zette ik meer dan 1.351 nodig had. Dan moest ik hem op 1.355 zetten en dan had ik in cpu-z 1.361Vcore. Maar goed had hem dus wel op fixt gezet in bios 1.355Vcore.
Als ik hem nu op auto zet dan zie ik in cpu-z dat hij hem weer netjes op 1.351Vcore zet alleen loopt de pc na 10 sec vast met prime95!! Ook als ik in de bios mijn Vcore op 1.360 zet loopt hij vast!!!!!!!!!!!
Hoe kan dit ?
Nu wil ik graag terug naar mijn oude bios alleen krijg ik dit niet voor elkaar met EZ Flash. Dan krijg ik een melding dat de bios die ik wil installeren out of date is
Ik had netjes een back-up gemaakt dit kan in EZ Flash, maar waarom kan ik hem niet terug zetten. Waarom is er dan een optie om een back-up te maken 
Ik heb heel internet (voor mijn gevoel
) gehad, maar ik kom steeds tegen dat dit niet mogelijk is
Nu hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen.
Wie kan mij helpen.....?
Alvast bedankt!
Er is net een nieuwe bios update voor dit bord uit gekomen, hierbij werd vermeld dat deze update het systeem stabieler zou maken.
MAXIMUS-IV-GENE-Z-GEN3 BIOS 3103
1.Improve system stability.
2.Improve memory compatibility.
3.Support new CPUs. Please refer to our website at: http://support.asus.com/c...port.aspx?SLanguage=en-us
* Enable support for Intel Next Gen 22nm Processor E1 stepping MP version CPU.
Bios: MAXIMUS-IV-GENE-Z-GEN3-ASUS-3103.ROM
Alleen nu krijg ik mijn CPU niet meer stabiel!!!
Ik had mijn 2600K @4.6 met een Vcore van 1.355 (BIOS) en in cpu-z 1.361
Als ik in mijn vorige bios 0204 mijn Vcore op auto zette dan had ik met prime ook geen moeite +- 1.351Vcore cpu-z. Raar was wel als ik hem in mijn bios op fixt zette ik meer dan 1.351 nodig had. Dan moest ik hem op 1.355 zetten en dan had ik in cpu-z 1.361Vcore. Maar goed had hem dus wel op fixt gezet in bios 1.355Vcore.
Als ik hem nu op auto zet dan zie ik in cpu-z dat hij hem weer netjes op 1.351Vcore zet alleen loopt de pc na 10 sec vast met prime95!! Ook als ik in de bios mijn Vcore op 1.360 zet loopt hij vast!!!!!!!!!!!
Hoe kan dit ?
Nu wil ik graag terug naar mijn oude bios alleen krijg ik dit niet voor elkaar met EZ Flash. Dan krijg ik een melding dat de bios die ik wil installeren out of date is
Ik heb heel internet (voor mijn gevoel
Wie kan mij helpen.....?
Alvast bedankt!