HT-addict in spe
welk cd brand programma gebruik je?
ik heb zelf nero, daar kan je zelf bepalen hoeveel sec. pauze er tussen de nummers zit en de wavefiles zelfs nog editen om de stiltes eruit te knippen
ik heb zelf nero, daar kan je zelf bepalen hoeveel sec. pauze er tussen de nummers zit en de wavefiles zelfs nog editen om de stiltes eruit te knippen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Voor zover ik weet niet, alleen cdrwin heeft nauwelijks tussenpozen maar je hoort ze wel iets.
Je hebt verkeerd geript maw. Je had er 1 grote mp3 van moeten maken met een .cue-file. rippen met eac (http://www.exactaudiocopy.de), coderen met mp3 producer prof. en de cuesheet kun je ook compileren met eac (doet ie automatisch, wel zo makkelijk). Op deze manier krijg je de beste kwaliteit zonder gaps !!
Je hebt verkeerd geript maw. Je had er 1 grote mp3 van moeten maken met een .cue-file. rippen met eac (http://www.exactaudiocopy.de), coderen met mp3 producer prof. en de cuesheet kun je ook compileren met eac (doet ie automatisch, wel zo makkelijk). Op deze manier krijg je de beste kwaliteit zonder gaps !!
met easy cd creator kan je instellen: cd ineens branden
dan stopt de laser dus niet tussen nummers en heb je ook nummers aan elkaar
Klopt wel, maar er zit altijd wel iets van een pauze tussen hoe klein die ook is. Kan je niks aan doen behalve een directe kopie maken van de Cd met bv. CloneCDOp zaterdag 24 maart 2001 14:42 schreef paparoach het volgende:
met easy cd creator kan je instellen: cd ineens branden
Verwijderd
als je met disk at once (nero) nog steeds ruimtes tussen je nummers hebt zijn de mp3tjes niet goed geript.
Gebruik CDDA. Is de beste (Lame encoder).
Gebruik CDDA. Is de beste (Lame encoder).
Onder WinOnCD kan dit iedergeval, verder kun je mp3's (zonder ID3-TAG!!!) met "copy /b ..." aan elkaar plakken, zonder overgang.
Pagina: 1