Toon posts:

Scan ds111 met logitech media server 7.7.1 loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een ds111 DSM3.2 en LMS7.7.7.1 met daarop circa 70.000 muziekbestanden. Bij een scan van deze bestanden blijft hij hangen bij 29.000 bestanden. Hiernaast zijn er vaak verbindingsproblemen tussen de SBT en de DS111. Heeft iemand suggesties om deze configuratie als een zonnetje te laten lopen?

Groet,

Frank

Verwijderd

heb je de SBT wel bekabeld aangesloten en niet draadloos?Het draadloos,werkt niet goed vind ik,haperingen disconnects ect.

Ik heb de SBT bekabeld aangesloten ,via mijn router naar mijn DS1511+ en dat werkt op die manier vlekkeloos.

De interne kaart van de SBT lijkt het niet aan te kunnen om hoge bitrate mp's af te spelen

verder zie ik dat de nieuwste 7.7.1 server nogal onstabiel moet zijn,ik heb zelf deze er helaas ook net opgezet,maar ik kan nog niet zeggen of ik daar last van heb.
Ik zal dat eerst moeten uitproberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 14:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alles met kabels maar desondanks problemen. Op mijn pc doet de Logitech media server het een stuk beter, maar het was nou net de bedoeling dat die uit kon blijven.

Frank

Verwijderd

heeft je squeezebox wel de laatste update,die van mij vroeg gelijk na het updaten van de syn,of de software bijgewerkt mocht worden(de squuezebox)

En heb je de laatste firmware voor de synology erop staan.

Ik heb namelijk,afkloppen,geen probelmen ermee tot nu toe

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 13:38 ]