Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp bij kieze compleet systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Zoals de titel min of meer al zegt, ben ik op zoek naar een compleet systeem. Dit systeem hoeft geen über systeem te worden, alles behalve.

Ik heb een jaar geleden een enorme miskoop gedaan, door een PB te kopen. Vanaf dag 1 gezeik mee gehad, en hij is zojuist overleden. Om niet weer dezelfde fout te maken, richt ik mij dus bij deze tot jullie.

Eerlijk is eerlijk, het scherm is prima, die hoeft dus niet vervangen te worden. Mn muis en toetsenbord zijn van Logitech en ook die voldoen aan mijn 'eisen'.

Het zit hem dus alleen maar in de kast + besturingssysteem. Er zijn maar een beperkt aantal spelletjes dat ik speel op dit moment. Ik denk dat World of Warcraft (WoW) daarvan de grafisch 'zwaarste' is, en dat in acht nemend, ben ik ervan overtuigd dat minstens 50% van de lezers nu achter zijn/haar pc zit te lachen.

Het enige wat ik prettig zou vinden aan mijn nieuwe kast, is dat-ie in staat is om WoW op 'full-detail' te spelen en, voor zover mogelijk om te voorspellen hoe zwaar-ie wordt: de nieuwe C&C Generals 2 (die volgend jaar pas uit komt) op enigszins redelijke kwaliteit af te spelen.

Complete kast, indien mogelijk met een bezorg, dan wel afhaal tijd van maximaal 24 uur. Alle reacties zijn welkom.

Budget: €800

Mag ook net iets daar overheen, maar probeer die 8 als eerste cijfer te houden;)!

Op voorhand ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Erik

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

[BBG Aanschaf] Gamesysteem

In dit topic kun je je vraag kwijt.
Losse topics hierover worden niet gewaardeerd, gezien de stortvloed aan semi dezelfde topics die dat oplevert :)
(noot, het meest besproken daar is zelfbouw, maar er is niets wat je tegenhoud om het door de winkel in elkaar te laten zetten )

[ Voor 42% gewijzigd door heuveltje op 28-02-2012 19:14 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Topicstarter
Excuus :/

Min of meer nieuw op 't forum, had de regels even moeten lezen!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

check! :)

Dit topic is gesloten.