Ik heb een laptop, te weten de Asus Z53H-AP026C met de volgende specs:
Hardeschijfcapaciteit 120 GB
Ram-geheugen 1024 MB
Ram-soort DDR2 SDRAM
Microsoft besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Kloksnelheid 1600 MHz
Processor Pentium Dual Core
Processornummer T2060
Type Chipset 943GML
Merk chipset Intel
Aantal processoren 2
Dit is voort een redelijk traag beestje, nu zat ik erover te denken om er een SD harde schijf en extra geheugen bij te plaatsen. Maar voordaty ik hem open breek, is mijn vraag of ik er gewoon elk DDR2 RAM bij kan plaatsen? En hoeveel maximaal, dit wordt me niet helemaal duidelijk namelijk. Kan ik er bijvoorbeeld 2 x het volgende in plaatsen?
tweakers.net/pricewatch/140256/kingston-valueram-kvr800d2n5-1g.html
Of nog meer zelfs?
En de volgende SD kaart zou ook gewoon moeten werken (er zit een MMC.SD.MS/PRO opening aan de voorkant van de laptop)?
pricewatch: Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB
Met deze twee upgrades voor ruim honderd Euro zou ik toch flinke snelheidswinst moeten boeken, nietwaar?
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Mike
Hardeschijfcapaciteit 120 GB
Ram-geheugen 1024 MB
Ram-soort DDR2 SDRAM
Microsoft besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Kloksnelheid 1600 MHz
Processor Pentium Dual Core
Processornummer T2060
Type Chipset 943GML
Merk chipset Intel
Aantal processoren 2
Dit is voort een redelijk traag beestje, nu zat ik erover te denken om er een SD harde schijf en extra geheugen bij te plaatsen. Maar voordaty ik hem open breek, is mijn vraag of ik er gewoon elk DDR2 RAM bij kan plaatsen? En hoeveel maximaal, dit wordt me niet helemaal duidelijk namelijk. Kan ik er bijvoorbeeld 2 x het volgende in plaatsen?
tweakers.net/pricewatch/140256/kingston-valueram-kvr800d2n5-1g.html
Of nog meer zelfs?
En de volgende SD kaart zou ook gewoon moeten werken (er zit een MMC.SD.MS/PRO opening aan de voorkant van de laptop)?
pricewatch: Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB
Met deze twee upgrades voor ruim honderd Euro zou ik toch flinke snelheidswinst moeten boeken, nietwaar?
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Mike
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.