Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:51
Tweakers!,

Vandaag Windows XP Pro weer geinstalleerd en wilde hem activeren met een MSDNAA key, maar dit lukte niet omdat die key werd beschuldig van illegale praktijken... (Geen weten bij... Key is alleen door mij gebruikt...)
Telefonisch activeren maakte ook niet...

Nu heb ik een nieuwe key gehaald op MSDNAA en wil hem nu activeren.
Het probleem is nu als ik op "Activeren" druk na het invoeren van me key in Windows dat hij blijft hangen en niet door gaat.... Telefonische activatie krijg ik weer het gelul dat een illegale key heb...

Iemand een oplossing voor dit vervelende probleem? **Key is zo legaal als het maar kan!**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Is het niet zo dat dat soort overeenkomsten tijdelijk zijn? Dat er licentie wellicht verstreken is, en daarom het niet meer wil doen? (gokje hoor, niet zeker)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
c70070540 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:42:
Is het niet zo dat dat soort overeenkomsten tijdelijk zijn? Dat er licentie wellicht verstreken is, en daarom het niet meer wil doen? (gokje hoor, niet zeker)
Even na gekeken maar de keys zijn geldig tot 2013 en 2014.... Dus zou geen probleem moeten zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

illigale xp misschien, dat herkent ie wel

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Nivida_intel schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 16:52:
illigale xp misschien, dat herkent ie wel
ISO file is afkomstig van MSDNAA... Dus dat schiet niet op!
Opnieuw binnen trekken een optie? Trouwens kan je XP ook booten via USB?
Ben bijna door me cd's heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:08
Hoe vaak heb je al gebruikt gemaakt van deze key? Ik weet het niet zeker met de MSDNAA keys, maar volgens mij kun je deze maar een X aantal keer gebruiken voor de installatie.

Je kunt gewoon een bootable USB maken, en de bestanden van de installatie CD daarheen kopiëren. Werkt zo met Windows Vista en 7, weet het niet zeker met Windows XP. Dacht dat je daarvoor bestanden uit Windows 2003 SP1 of Windows XP SP3 moest slipstreamen. Maar je kunt het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
De eerste key gebruik ik al een heel tijd, zou goed kunnen als die dus al te vaak gebruikt is.
De 2de key is vandaag net aangevraagd en dus nog niet eerder gebruikt...

Krijg bij beide dezelfde foutmelding... Dus zou opnieuw op moeten bouwen volgens mij met een nieuwe iso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

Gewoon het activatie telefoon nummer bellen
Als je te horen krijgt dat de key illegaal is wordt je door verbonden naar een medewerker.
Dan leg je jouw situatie uit en kan die vaak alsnog geactiveerd worden

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Was me te lastig ;) Ben opnieuw begonnen en kon hem na herinstallatie wel gewoon activeren online =)
Dus probleem is opgelost =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:55
Echte contactschuwe ict'er. Eventjes bellen is meer moeite dan de windows cd erin jassen en overnieuw beginnen :Y)
Pagina: 1