We zijn aan het kijken naar nieuwe fietsen en nu heeft mijn vrouw op werk een fietsplan (onderwijs).
Toen zat ik eens bij wat online fietsenwinkels prijzen te inventariseren en mij leek dat het niet uitmaakt waar je die fiets koopt. Het is uiteindelijk belastingvoordeel en waar je die fiets ook koopt, voor welke prijs zou niet uit moeten maken, toch?
Toen las ik dit:
Weet iemand hoe dit precies werkt?
Toen zat ik eens bij wat online fietsenwinkels prijzen te inventariseren en mij leek dat het niet uitmaakt waar je die fiets koopt. Het is uiteindelijk belastingvoordeel en waar je die fiets ook koopt, voor welke prijs zou niet uit moeten maken, toch?
Toen las ik dit:
Hoe zit dit nou? Gaat ieder fietsplan van de werkgever (met belastingvoordeel) altijd via het nationaal fietsplan? En die willen dus weer provisie!?BELANGRIJKE MEDEDELING: wat aangaat NFP aanvraag
NFP (Nationale Fiets Projecten) heeft besloten om de samenwerking met internetleveranciers,
waaronder fietsenwinkel.nl per 01 januari 2009 te beëindigen.
Als internetwinkel hanteren wij zeer lage prijzen waarvan u profiteert.
NFP (Nationale Fiets Projecten) berekent provisie voor bemiddeling tussen uw werkgever en NFP (Nationale Fiets Projecten).
Wij zijn genoodzaakt, vanwege onze scherpe prijzen, deze provisie aan u (de consument) door te berekenen.
Uiteindelijk ben u ook na deze doorberekening, nog goedkoper uit dan wanneer u de fiets bij een gewone fietsenwinkel koopt.
NFP (Nationale Fiets Projecten) wordt in haar ogen teveel geconfronteerd met onbegrip van zowel deelnemers als werkgevers,
en is als gevolg hiervan, volgens eigen zeggen, zeer veel tijd kwijt aan het informeren van haar klanten en om te proberen,
om deze onvrede en onbegrip weg te nemen.
Om bovengenoemde redenen wordt u de mogelijkheid ontnomen om een fiets tegen een zeer lage prijs te kopen.
Wij betreuren dit ten zeerste.
Kort samengevat , u kunt dus geen fiets aankopen via NFP )
Weet iemand hoe dit precies werkt?