Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP 1515n print lichte zwarte lijn door printjes

Pagina: 1
Acties:

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10 19:08
Sinds kort (2 weken) print mijn HP 1515n printer een lichte zwarte lijn door het papier heen.
Ik heb een reinigingsmodus al geprobeerd maar dit heeft het probleem helaas niet opgelost.

Ik heb de printer aangeschaft in april 2010 en de garantie is dus verlopen.
De toners zijn net vervangen, maar ook hier lag het niet aan. Los van het zwarte lijntje print de printer prima!

Ik heb het serienummer en het modelnr. ingevoerd op de site en die geeft mij aan dat de garantie is verlopen en dat support geld kost. Vandaar dat ik het hier even post, ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen vertellen wat ik het beste kan doen..

Zie afbeelding hieronder...

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/149mdfo.jpg

Alvast bedankt,

Gr b00ster! :)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Dat ziet er meer uit als een streep veroorzaakt door het loopwerk dan dat het op een inktstreep lijkt...

Overigens als jij die printer in April 2010 hebt gekocht, dan heb jij nog steeds garantie op het apparaat. Misschien geen fabrieksgarantie, maar de winkel waar jij de printer hebt gekocht behoort het je te verlenen. Je zit nog steeds binnen de wettelijke periode van 2 jaar... en dan heb je in Nederland ook nog zoiets als deugdelijkheid. Mijn advies, naar de winkel en je niet af laten schepen... je recht krijg je niet maar moet je halen.

[ Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 28-02-2012 16:25 ]

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 00:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Ander model printer, maar heb je niet zo een soort borsteltje in je printer zitten?

Ik heb de handleiding van jouw printer even bekeken en volgens HP zou het vervangen van de toner en het uitvoeren van het reinigingsprogramma voldoende moeten zijn om jouw probleem te verhelpen. Klaarblijkelijk is dat niet het geval, maar in de handleiding kon ik verder niets vinden over een meer grondige (handmatige) reiniging van het loopwerk en / of de fuser. Op basis daarvan zou je inderdaad kunnen zeggen dat het onder garantie valt, omdat het probleem niet opgelost kan worden zoals het volgens de fabrikant hoort.

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"