Voor een tentoonstelling ben ik op zoek naar schermen van max. 22" die naast product modellen gehangen kunnen worden en waar video's of slideshows in een loop op gedraaid worden. Op zich geen probleem maar ik wil deze schermen via DMX kunnen aan- en uitzetten. Het idee is dat wanneer de gasten binnenkomen de schermen aan staan, waarna er vervolgens een show op een groot scherm wordt afgespeeld en deze kleien schermen dus uit moeten staan. Na de show moeten ze weer automatisch ingeschakeld worden en verder gaan met de video of slideshow.
Ik heb dit op een Samsung scherm geprobeerd maar nadat ik er weer 220 op zette ging de tv naar source en starte niet de content automatisch op.
Weet iemand een merk en type waar dit wel bij kan? Kwaliteit is leuk maar ondergeschikt dus iedere oplossing is voor mij interessant.
Ik heb dit op een Samsung scherm geprobeerd maar nadat ik er weer 220 op zette ging de tv naar source en starte niet de content automatisch op.
Weet iemand een merk en type waar dit wel bij kan? Kwaliteit is leuk maar ondergeschikt dus iedere oplossing is voor mij interessant.