Led scherm dat automatisch video's of slides afspeelt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Voor een tentoonstelling ben ik op zoek naar schermen van max. 22" die naast product modellen gehangen kunnen worden en waar video's of slideshows in een loop op gedraaid worden. Op zich geen probleem maar ik wil deze schermen via DMX kunnen aan- en uitzetten. Het idee is dat wanneer de gasten binnenkomen de schermen aan staan, waarna er vervolgens een show op een groot scherm wordt afgespeeld en deze kleien schermen dus uit moeten staan. Na de show moeten ze weer automatisch ingeschakeld worden en verder gaan met de video of slideshow.

Ik heb dit op een Samsung scherm geprobeerd maar nadat ik er weer 220 op zette ging de tv naar source en starte niet de content automatisch op.

Weet iemand een merk en type waar dit wel bij kan? Kwaliteit is leuk maar ondergeschikt dus iedere oplossing is voor mij interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
De juiste ingang kiezen kan misschien wel met een verborgen functie in het service menu. Iets van hotel mode ofzo is wat je zoekt, meestal springen ze daar altijd naar een bepaald kanaal.

Ben een keer naar een hotel in Turkije geweest, en als je daar de TV aanzette dan sprong hij altijd naar een bepaald TV kanaal waar 24/7 een filmpje over het hotel te zien was. Zoiets is wat je zoekt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
thanks, maar de juiste ingang is het minste probleem. Het gaat erom dat hij automatisch weer de video (of slideshow) af gaat spelen zonder dat ik die met de ab hoeft te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Aankoopadvies mag in het daarvoor bestemde forum!

[LCD] --> [AAF]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:23
http://tweakers.net/price...digitale-fotolijsten.html
Zover ik weet werken de meeste gewoon meteen zodra ze prik krijgen.
de duurdere modellen kunnen ook video afspelen.

Als die dingen niet in je budget passen, kun je denk ik een heel eind komen met PC monitoren en simpele computers voor de aansturing. Helaas zijn de rasberry pi's uitverkocht ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Ik ga die van Braun eens checken. Die schijnen een auto-start functie te hebben. Als dit ook met avi's werkt heb ik de oplossing :-)

Thanks.
Pagina: 1