"Verbinding met de App Store mislukt"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Hallo,
ik heb een kort maar krachtig vraagje.
Ik heb dit weekend een iPhone 4 genomen met abonnement, en alles werkte prima. Totdat mijn ouders een iPad kochten (en dus inloggen met mijn iTunes account, omdat ik al heel wat apps heb gekocht zeg maar) Dus nu deel ik mijn itunes account met die van de iPad hier in huis. sinds dien heb ik af en toe (en vaak achter elkaar) problemen met de appstore. Hij geeft aan "Verbinding met de App Store mislukt".
Is dit doordat we niet met dezelfde account kunnen inloggen of wat? of is het een bekend probleem?

Hoor graag hulp, want het is wel erg vervelend ;)

edit: ipad had het ook een paar keer: "verbinding mislukt" dus het kan wellicht ook wel aan de server liggen? geen idee

[ Voor 9% gewijzigd door LikeAKing op 28-02-2012 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Denk je dat jij de eerste bent met een soortgelijk probleem? ;)

[google=Verbinding met de App Store mislukt]
LikeAKing schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 01:38:
[...]

Hoor graag hulp, want het is wel erg vervelend ;)
En daarvoor kun je bij de Apple klantenservice terecht.
Trouwens niet reppen over het delen van een account. Gewoon melden dat je met beide devices tegelijk dat account wilt gebruiken. Is volgens mij verder redelijk gebruikelijk.

[ Voor 72% gewijzigd door Room42 op 28-02-2012 01:45 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Uhm, antwoorden geven dat het aan sommige apps kunnen liggen, maar ik heb bijna geen apps gedownload. Behalve gta 3 en infinity blade 2 :P verder heb ik geen updates oid. vreemd

edit: hij opent de appstore nog wel, maar meestal wanneer de ipad een tijd aan de kant ligt. wanneer ze allebei naar de appstore gaan merk ik wel een probleem. net alsof het niet kan.
ik wil dat account ook op beide devices gebruiken aangezien ik er ook op kan wanner ik wil :D

[ Voor 45% gewijzigd door LikeAKing op 28-02-2012 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 11:33
Ik heb ook een iPad en een iPhone op 1 account, is geen enkel probleem. Hoe maak je verbinding? Heb je ze op wifi zitten of op 3g? En kan je wel gewoon internetten?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Internetten lukt prima ja, we zitten op wifi verbinding, maar als op 3G zit heb ik af en toe hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds vandaag. Telefoon heb ik al meer dan een jaar. iPhone 4 16GB via Vodafone. Via Wifi geeft hetzelfde resultaat trouwens.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Denk dat het aan de app store lag, alles is prima nu.
Pagina: 1