Ik wil weleens weten waarom jullie voor de ICT hebben gekozen.
Waarom heb je voor de ICT gekozen?
En wat wil je uiteindelijk bereiken binnen de ICT?
Aangezien ik zelf ook nog een beetje twijfel om de ICT in te gaan. Wil ik eigenlijk gewoon eens weten wat jouw redenen waren om te starten in de ICT.
Misschien zie ik wat dingen waaraan ik misschien nog niet aan gedacht had om de ICT in te gaan, maar wel leuk en interessant vind.
Ik merk al een tijdje dat er mensen zijn die tegen mij zeggen, waarom wil je de ICT in.
Ik geef dan een simpel antwoord als, computers zijn altijd mijn hobby geweest en ben er altijd wel mee bezig of ik wil van mijn hobby mijn werk maken
Maar ik snap ook wel dat dat niet echt goede argumenten zijn voor iemand.
Hopelijk willen jullie wat kwijt over waarom je de ICT ben ingegaan.
Waarom heb je voor de ICT gekozen?
En wat wil je uiteindelijk bereiken binnen de ICT?
Aangezien ik zelf ook nog een beetje twijfel om de ICT in te gaan. Wil ik eigenlijk gewoon eens weten wat jouw redenen waren om te starten in de ICT.
Misschien zie ik wat dingen waaraan ik misschien nog niet aan gedacht had om de ICT in te gaan, maar wel leuk en interessant vind.
Ik merk al een tijdje dat er mensen zijn die tegen mij zeggen, waarom wil je de ICT in.
Ik geef dan een simpel antwoord als, computers zijn altijd mijn hobby geweest en ben er altijd wel mee bezig of ik wil van mijn hobby mijn werk maken
Maar ik snap ook wel dat dat niet echt goede argumenten zijn voor iemand.
Hopelijk willen jullie wat kwijt over waarom je de ICT ben ingegaan.