Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Premium generators (Fileshosts/Uploadsites)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen hier die premium generators gebruiken of gebruikt hebben? Of mensen die er gewoon geïnteresseerd in zijn. Voor degene die niet weten wat het is. Het is een service waarbij je met premiumsnelheid van verschillende fileshost zoals fileserve, wupload, etc kunt downloaden.

Ik heb zelf sinds een week een premium account bij alldebrid en ik ben er eigenlijk half enthousiast over. Over de downloadsnelheid ben ik wel tevreden. Het nadeel is dat er altijd wel iets is dat niet werkt. Zo is support uploaded.to minimaal 50% van de tijd offline en werkt JDownloader (Nightly/beta) niet altijd even lekker mee. Ik heb juist voor alldebrid gekozen vanwege de naamsbekendheid en het feit dat er 2 verschillende ip adressen gebruikt kunnen worden. Ik doe nu aan accountsharing dus ik betaal maar de helft van de prijs. Dus voor de prijs die ik betaal is het zeker niet slecht.

Graag hoor ik jullie ervaringen met dit soort sites.

Dit is geen warez discussie. Het gaat om ervaringen met premium generator sites zoals alldebrid en niet om de content die uploadsites hosten. Ten eerste is dat een andere discussie en ten tweede is niet alle gehoste content illegaal.

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik gebruik zelf real-debrid.com en ben er zelf zeer tevreden over. Als ik links gebruik probeer ik toch steeds naar dezelfde hosts te gaan als ze beschikbaar zijn. Uploaded.to gebruik ik zelf amper.

Als er een probleem is met een filehost die zijn api veranderd ofzo is het meestal binnen een dag opgelost.

Ik gebruik zelf ook JDownloader nightly. Als er problemen zijn rond een bepaald host dan voeg ik altijd de HTTP links toe, in plaats van de links zelf. Dan is het even links omzetten via de website.

Er is zeker nog ruimte voor verbetering, maar voorlopig wil ik niets anders :)

Verwijderd

Topicstarter
Links omzetten en dan gebruiken in JDownloader werkt bij uploaded.to ook niet. Bij de rest wel. Dit is nu al zo'n 3 dagen. Net JDownloader opnieuw "geïnstalleerd" (portable) maar zonder verbetering. Ik krijg telkens de melding "Unexptected rangeheaderformat:null" als ik iets van uploaded.to wil downloaden.
Ik gebruik Java 1.6.0.29. Een nieuwere versie installeren lukt niet. Al lijkt het me sterk dat het daar aan ligt want 3 dagen geleden werkte het nog wel gewoon.

Kan je bij real-debrid trouwens 2 verschillende ip adressen gebruiken voor het downloaden op hetzelfde moment? Ze zeggen wel van niet maar dat kan natuurlijk anders zijn ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 15:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou alledebrid trouwens niet nemen. Vandaag weer gezeik. Ze hebben zonder pardon the limiet van fileserve verlaagt van 8000MB naar 3000MB. Dat ze zelf de voorwaarden schenden maakt hun blijkbaar niet uit.