Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Problemen met Razer Arctosa/Deathadder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met mijn Razer Arctosa het probleem dat in Modern Warfare 2 de toetsenbord instellingen worden veranderd.
Als ik dan Z indruk gebeurt er wat eigenlijk moet gebeuren als ik Q indruk, en als ik wil lopen moet ik Z indrukken.

De Deathadder:
Vandaag gekocht, werkt nu al niet meer.
Heeft even goed gewerkt, netjes de drivers geinstalleerd.
Na een half uurtje hield de muis er steeds even mee op, en nu doet hij dus helemaal niks meer; de lampjes gaan zelfs niet meer branden.

Kan iemand mij hier mee helpen?
Alvast bedankt

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:33
Over de Arctosa weet ik zelf niets, maar die DeathAdder kan goed DOA zijn. Je hebt niet toevallig de firmware geupdatet en dat er toen iets mis is gegaan?

Verwijderd

Topicstarter
Wat betekend DOA?

Ik heb de firmware update pas geprobeerd nadat hij het niet meer deed.
Ik heb zelf op internet al wat problemen gevonden; namelijk dat de kabel niet helemaal juist in de muis zelf zit wat enkele storingen kan veroorzaken.

Heb ik helaas weer die pech, morgen maar is even naar de winkel en informeren..

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 20:36
Doa betekend Dead on Arrival, oftewel defect uit de verpakking.
Gewoon mee terug gaan en omruilen voor een werkend product :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:33
Ach ja DOA's doen ze meestal niet moeilijk over, vooral als je alle spullen nog hebt (doosje, handleiding, etc).

Echter moet ik zeggen dat mijn ervaring met Razer helemaal niet positief is. Zelf had ik vooral last van een jumpende cursor in Windows en dat is ontzettend irritant. Inmiddels heb ik mijn Razer destijds ingewisseld voor een Logitech MX518 welke een stuk beter werkte. Tegenwoordig werk ik op een Microsoft Sidewinder X8 en moet zeggen dat het de fijnste muis is die ik tot nu toe heb gehad. Alhoewel deze wel erg groot is.

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een nieuwe muis gekregen en deze werkt wel!
Probleem met toetsenbord was dat ik shift alt in drukte dat de taal instellingen veranderden.

Toch allemaal bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1