CM Storm enforcer met Corsair H100

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

• rutgervdland
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06-2025
Hallo,

Ik wil binnenkort deze http://tweakers.net/gallery/298229#tab:inventaris Computer in elkaar zetten.

Nou vroeg ik mij af of iemand weet of dat gaat passen als ik de H100 bovenin plaats?

Dankjewel! :)

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04-2025

Swedish Clown

Erlang <3

Google naar: CM Storm Enforcer 240 radiator en de 1e hit is de volgende link:
CM Storm Enforcer Mid Tower Case Review

Waar het volgende is terug te vinden:
You have the option to install a 200 mm cooling fan or two 120mm cooling fans in the top grill. It would be nice if the 200mm fan was included. You can also mount a 240 size radiator with 15mm screw hole spacing, but only on the top of the case.
Kortom, dat gaat passen maar dit had je best zelf kunnen opzoeken toch?

Lees even het beleid door over het starten van een topic. Het algemeen beleid #topicplaatsen en dan met name onderstaand puntje:
Zoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het probleem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-01 20:49
Brakkie41 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:34:
Google naar: CM Storm Enforcer 240 radiator en de 1e hit is de volgende link:
CM Storm Enforcer Mid Tower Case Review

Waar het volgende is terug te vinden:

[...]

Kortom, dat gaat passen maar dit had je best zelf kunnen opzoeken toch?

Lees even het beleid door over het starten van een topic. Het algemeen beleid #topicplaatsen en dan met name onderstaand puntje:

[...]
Er zijn altijd wel mensen die alsnog het antwoord geven als je zelf geen zin hebt om te zoeken, dat beetje commentaar aan het eind van hun bericht schrikt niet af dit gewoon te blijven doen ;)

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

De modjes zijn op de hoogte gebracht. Om toch zelf even een duit in het zakje te doen:

@RutgervhLand: Ik tel van jou 10 topics waarvan er in totaal in ieder geval 3 zijn waar je met een simpele search zelf een oplossing had kunnen bedenken. Wellicht iets om aan te werken? ;)

• rutgervdland
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06-2025
Ik heb een tijd zitten te zoeken hoor, gewoon naar de bijv Corsair h100 in CM storm enforcer maar niet op 240mm radiator.

Daar hoeft direct niet zo achterlijk op gereageerd te worden. En ik heb nu wel antwoord of er een 240 rad in past maar niet specifiek de corsair h100.

Maja whatever sluit hem dan maar als dit hier niet geplaatst mag worden.

• Gurrif
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-06-2025
De H100 heeft een 240mm rad 8)7 dus zou wel moeten passen. Je kunt ook googlen op "h100 storm enforcer" en dan vindt je plaatjes van mensen met zo'n setup. Of bij HWI usersystemen kijken, ik vond deze. Zoals door anderen aangegeven had je dat zelf ook wel kunnen vinden, je hoeft daarom ook niet zo verontwaardigd te reageren.

edit: zie ook deze post op overclock.net (resultaat #3 als je zoekt op h100 storm enforcer). Het lijkt echter wel wat kunst- en vliegwerk te vereisen.

[ Voor 22% gewijzigd door Gurrif op 27-02-2012 23:44 ]

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

rutgervdland schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:05:
Ik heb een tijd zitten te zoeken hoor, gewoon naar de bijv Corsair h100 in CM storm enforcer maar niet op 240mm radiator.

Daar hoeft direct niet zo achterlijk op gereageerd te worden. En ik heb nu wel antwoord of er een 240 rad in past maar niet specifiek de corsair h100.

Maja whatever sluit hem dan maar als dit hier niet geplaatst mag worden.
Waar wordt er achterlijk op je gereageerd? Voel je je aangevallen doordat ik aangeef dat je ook best zelf even had kunnen zoeken? Of doordat ik aangeef dat meerdere van je topics gewoon zijn aangemaakt omdat je zelf de moeite niet heb genomen om te zoeken?

Als je, je dan al aangevallen voelt, maak je borst dan maar nat voor het echte leven. Want dat is nog een stukje harder ;)

En om voor de laatste keer maar de behulpzame tweaker uit te hangen, als een random 240mm radiator past, zal de H100 hoogstwaarschijnlijk ook moeten passen. Meeste 'losse' radiatoren zijn namelijk een stuk dikker/logger dan die kant en klaar systemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Swedish Clown op 28-02-2012 09:23 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
rutgervdland schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:05:
Ik heb een tijd zitten te zoeken hoor
Dat blijkt anders geenszins uit je topicstart, die nu meer op een dumpvraag lijkt. Bij dezen wil ik je vriendelijk verzoeken om het Het algemeen beleid goed door te nemen, waar duidelijk wordt omschreven wat de eisen zijn met betrekking tot een goede topicstart. Omdat dit topic daar niet aan voldoet, gaat het meteen weer dicht.

[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 28-02-2012 12:54 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.