guitar hero world tour

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondk42
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06-2021
hallo.

mischien een beetje oud,, maar ik heb de pc versie van guitar hero world tour... nu is mij vertelt toen ik die pc versie ging halen , met gitaar dat die ook werkt op de ps3.

sinds pas heb ik een ps3 gekocht en heb daar voor een guitar hero drumstel met guitar hero world tour.. nu wilde ik mij pc versie gitaar gebruiken op me ps3 dus het usb aparatje van de pc versie in mij ps3 gestoken, maar de ps3 ziet mij gitaar steets als microphone en kan dus niet spelen met gitaar op mij ps3.. weten jullie waar dit aan licht?

hij blijft steets zeuren om een microphone :(

ik hoor het wel als iemand mij kan helpen.. groetjes en vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel het goede apparaatje er in gedaan? Ik heb Beatles Rockband en als ik bijv die plug voor de gitaar er in doe werkt dat neit met de drums. Dan moet ik specifiek dat ding voor de drums er in doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondk42
bedankt.

ja ik heb het goeie usb dongle zeg maar.. maar wel van de pc versie.., maar toen ik die pc versie gehaalt heb zijden ze dat hij ook werkt op een ps3 , maar mij ps3 ziet mij pc versie gitaar als microphone . of hij zecht steets iets over een microphone en kan dus niet met de gitaar spelen... de gitaar werkt in de menu wel gewoon normaal en in de menu van de ps3, tot dat ik een liedje kies en wil spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan je met de gitaar wel een liedje spelen op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondk42
nee dat werkt niet .. kan alleen de menu bedienen met de gitaar en verder niks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat betekent in ieder geval dat je verbinding hebt en dat het 'werkt'. Zit te denken aan dat je de gitaar in de game zelf nog moet aanzetten, zoiets heb ik ook wel eens gehad. Calibreer de gitaar anders eens in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondk42
hey kerel bedankt voor je reacties.. maar hij blijft hem als microphone aan geven..

in het spel geeft hij met het laden al aan een microfoon tekentje.. inplaats gitaar tekentje :S
Pagina: 1