Hoi, sorry voor de andere topic maar ja nogmaals hier is mijn probleem ik kan maar 20 a 30min gamen want dan loopt het spel schokkerig hetl igtn iet aan de pc's want ze zijn allebei atthlon's 800 en 1000mhz en geheugen is allebei 256 (ene pc100 ECC andere pc133) ik heb in totaal 3 netwerkkaartjes 1 voor chell ointernet 1 voor de ene pc voor netwerk de andere voor andere pc netwerk. het zal wel aan de instellingen liggen of zo maar plz give me a answer
Verwijderd
nou, als je eerst een wat meer info zou geven... ik denk nu namelijk dat het aan je lekkende aura ligt... 
aangezien je in network troubleshooting post ga ik ervanuit dat je het netwerk verdenkt. Lopen de pingtijden op tijdens het spelen? (kan je checken in sommige spellen, en anders alt-tab en in dos een ping uitvoeren)
aangezien je in network troubleshooting post ga ik ervanuit dat je het netwerk verdenkt. Lopen de pingtijden op tijdens het spelen? (kan je checken in sommige spellen, en anders alt-tab en in dos een ping uitvoeren)
nope de ping tijd blijft laag zo rond de 20 en ik gebruik windows ME ene Engelse andere Nederlandse versie
euhm als je verder nog info nodig hebt zeg maar
euhm als je verder nog info nodig hebt zeg maar
Verwijderd
als je het spel afsluit en direct weer herstart, gaat het dan nog steeds schokkerig? paar mogelijkheden:
1. hdd loopt vol?
2. cpu/grafische kaart wordt te warm (3d spellen?
3. memory leak?
4. loopt het spel schokkerig op beide pc?S?
1. hdd loopt vol?
2. cpu/grafische kaart wordt te warm (3d spellen?
3. memory leak?
4. loopt het spel schokkerig op beide pc?S?
ja spel loopt op beide pc schokerig na een tijdje het kan best zijn dat die cpu te warm word had pasgelden geprobeerd de tb800 te o'clocken en daar is die pasta onder de koeler groten deels weggehaald maar ja singleplatyer en internet games lopen weer wle soepel en als i de game herstart loopt het in het begin soepel waarna hij langzamer hand weer slomer en schokeriger werkt btw ligt het mischein aan directx 8 of zo want op de tb800 kan ik 3d makrs 2001 niet draaien omdat die zegt dat die niet isd geinstalleerd en dat heb ik meerdere malen gedaan
Mijn oom heeft vrijwel zelfde config en zelfde probleem, alleen hij heeft het na ongeveer 1 uur en 15 minuten
Pagina: 1