nieuws: Ontwikkelaar haalt apk-downloader voor Android Market offline
Ik weet niet wat ik hiermee moet, het is niet echt een nieuwstip maar iets wat ik mij gewoon af vroeg. Ik ben net naar de site gegaan waar naartoe wordt gelinkt in het artikel en de apk downloader staat gewoon online. Ik heb het net zelf geprobeerd en het werkt nog steeds.
Het artikel zelf klopt ook niet:
Hoewel ik dat niet zelf heb uitgeprobeerd, dat kan ik namelijk vanaf de plek waar ik nu zit
Ik weet niet wat ik hiermee moet, het is niet echt een nieuwstip maar iets wat ik mij gewoon af vroeg. Ik ben net naar de site gegaan waar naartoe wordt gelinkt in het artikel en de apk downloader staat gewoon online. Ik heb het net zelf geprobeerd en het werkt nog steeds.
Het artikel zelf klopt ook niet:
Van de website zelf:Het is met de extensie mogelijk om betaling te omzeilen door het apk-bestand via side loading te installeren; de tool stelde gebruikers in staat om het apk-installatiebestand te downloaden vanuit de Android Market.
Het is dus niet zo dat je betaalde apps zomaar gratis kan downloaden. Het enige wat deze app dus doet (kwa mogelijk illegale dingen) is dat deze het makkelijker maakt om apk's te downloaden en dus ook makkelijker om deze te delen. Dat illegale apps zonder betaling zijn te downloaden is dus onzin.Can it download paid apps?
- No, of course not, unless you purchased it with your logged account before. Please remember this isn’t a tool for pirating.
Hoewel ik dat niet zelf heb uitgeprobeerd, dat kan ik namelijk vanaf de plek waar ik nu zit
[ Voor 4% gewijzigd door thefal op 27-02-2012 17:00 ]