Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSI EX720 wifi en bluetooth knoppen werken niet.

Pagina: 1
Acties:

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-11 10:07
Goedemiddag,

Ik heb hier een laptop van MSI genaamd de MSI EX720, en daar zitten bovenaan een aantal knoppen, waaronder mediaknoppen een eco knop, een P1 knop, een internet knop, een bluetooth knop en een wireless knop. Als ik met mijn vinger over de knoppen ga, werken ze allemaal behalve de bluetooth en de wireless knop, deze gaan niet branden.

Afbeeldingslocatie: http://img.informatique.nl/750/12350403.jpg

Op de foto zijn dit de knoppen boven het toetsenbord, het is een soort touchscreen. Ik heb het wel voor elkaar gekregen om deze aan te krijgen, maar dit lukte alleen tijdens het bios screen, en daarna kun je ze ook niet meer uit krijgen, of je moet de accu er uit halen en die voor ongeveer 30 seconde zo laten liggen. En soms werken ze wel tijdens het bios screen en soms ook weer niet.

Ik heb de drivers geupdate, het frontje los gehaald om te kijken of het goed aangesloten zat, en het zit goed aangesloten, windows is volledig geupdate (windows vista) de CMOS batterij vervangen. Ook heb ik de service van MSI gebeld en dan krijg ik een fransman aan de lijn die slecht nederlands spreekt en die zegt dat de EX720 helemaal niet bestaat, terwijl het toch echt met koeienletters op de laptop staat

Wat kan ik hier aan doen?

Met Vriendelijke Groet,

Jordy

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je hebt geen BIOS update uitgevoerd? Misschien wel zo handig om te doen (http://eu.msi.com/product/nb/EX720.html#/?div=BIOS). Daarnaast zou ik nog een keer contact opnemen met MSI.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• JordyPSC
Bios update werkt niet via windows en via dos niet, en ik heb nogmaals contact opgenomen met MSI, dit keer kreeg ik wel een Nederlandse medewerker aan de lijn, en ik kreeg te horen dat de system control management opnieuw geïnstalleerd moet worden, ik heb alles verwijderd in veilige modus, uit het register enzovoort, en weer opnieuw geïnstalleerd maar nog werkt het niet. Ook kreeg ik de optie om de laptop terug te sturen voor RMA, maar het lijkt me zeer sterk dat het daar aan ligt, en ik ga er ook geen verdere kosten insteken omdat de laptop al 3 a 4 jaar oud is.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
3 a 4 jaar oud? Dus het heeft wel gewerkt begrijp ik? Het werkt van de ene op de andere dag niet meer? Of heb je er al langer problemen mee gehad?

Desktop | Server | Laptop

• JordyPSC
Rupie schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:02:
3 a 4 jaar oud? Dus het heeft wel gewerkt begrijp ik? Het werkt van de ene op de andere dag niet meer? Of heb je er al langer problemen mee gehad?
Het heeft gewerkt maar nu opeens niet meer, snap er niks meer van