Homegroup windows 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MapacheLoco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01 22:55
-edit- opgelost

[ Voor 202% gewijzigd door MapacheLoco op 13-03-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Wifi/Lan? Andere gegevens zijn ook wel handig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Er mist inderdaad wel wat info. Wat voor netwerk heb je? Wat heb je dan zoal geprobeerd? En wat voor bestandjes probeer je te verplaatsen? Heel veel kleintjes of een paar grote? En kopieer je vanaf het bronsysteem of vanaf het doelsysteem?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MapacheLoco
okee sorry ik heb nu beide computers op de lan aan gesloten! Uhm netwerk is gewoon via router verder heb ik geprobeerd firewall uitschakelen, clean boost, updates van bios, netwerk, wifi etc. Ik wil eigenlijk grote en kleine bestanden overzetten, maar over een word file van paar kb gaf hij al aan dat het 1.5uur ging duren... en bij grote bestanden begint hij niet eens met overzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:14

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm...en wat heb je allemaal gevonden enneh...pfff..je geeft namelijk wel erg weinig info. Enneh...je hebt WIFI wel uit staan hoop ik (nu je het via LAN probeert)??

Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 27-02-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MapacheLoco
okee staat er tussen :) is dat genoeg info? Of moet ik syteem specs erbij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MapacheLoco
-edit-

ik heb meer info in de text weergegeven! Ik hoop dat daar iemand wat mee kan! alvast bedankt!

[ Voor 80% gewijzigd door MapacheLoco op 07-03-2012 17:35 ]

Pagina: 1