Zie:

Dit is al sinds verleden week maandag !
Mijn pc is verschoond van ellende, maar kom ik op die site dan is het raak.
Hun websites, van klanten, werken wel, maar is dat nog safe?
Punt is dat mijn 'oude' zwager een website met frontpage wil net zoals voor de club, lekker makkelijk, en realtime dingen aanpassen 'op de server', efficient, snel. Hun huidige provider neemt echter geen nieuwe frontpage klanten meer aan.
Bestellen lukt ook niet, hoewel hij die webhoster nu ook niet meer wil.
Ook op email naar hen van 'weten jullie dat...' geen reactie.
Weet iemand hier nog een frontpage hostende hoster, uit ervaring? Want menig hoster heeft content met frontpage vernoeming maar dan blijkt al vlot bij bellen dat ze er mee gestopt zijn. Die houden hun content goed bij... product aanbod is up to date...
Is er een alternatief voor frontpage?
Dus je zit op je website in je IE (of andere) browser, dan bewerken klikken, veranderen, opslaan en klaar?
Dit is al sinds verleden week maandag !
Mijn pc is verschoond van ellende, maar kom ik op die site dan is het raak.
Hun websites, van klanten, werken wel, maar is dat nog safe?
Punt is dat mijn 'oude' zwager een website met frontpage wil net zoals voor de club, lekker makkelijk, en realtime dingen aanpassen 'op de server', efficient, snel. Hun huidige provider neemt echter geen nieuwe frontpage klanten meer aan.
Bestellen lukt ook niet, hoewel hij die webhoster nu ook niet meer wil.
Ook op email naar hen van 'weten jullie dat...' geen reactie.
Weet iemand hier nog een frontpage hostende hoster, uit ervaring? Want menig hoster heeft content met frontpage vernoeming maar dan blijkt al vlot bij bellen dat ze er mee gestopt zijn. Die houden hun content goed bij... product aanbod is up to date...
Is er een alternatief voor frontpage?
Dus je zit op je website in je IE (of andere) browser, dan bewerken klikken, veranderen, opslaan en klaar?
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)