Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

thatshosting al dagen geinfecteerd en niet werkende(?)

Pagina: 1
Acties:

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Zie:
Afbeeldingslocatie: http://i249.photobucket.com/albums/gg207/usegrouper/th_thatsnohosting.jpg

Dit is al sinds verleden week maandag !
Mijn pc is verschoond van ellende, maar kom ik op die site dan is het raak.
Hun websites, van klanten, werken wel, maar is dat nog safe?

Punt is dat mijn 'oude' zwager een website met frontpage wil net zoals voor de club, lekker makkelijk, en realtime dingen aanpassen 'op de server', efficient, snel. Hun huidige provider neemt echter geen nieuwe frontpage klanten meer aan.

Bestellen lukt ook niet, hoewel hij die webhoster nu ook niet meer wil.
Ook op email naar hen van 'weten jullie dat...' geen reactie.

Weet iemand hier nog een frontpage hostende hoster, uit ervaring? Want menig hoster heeft content met frontpage vernoeming maar dan blijkt al vlot bij bellen dat ze er mee gestopt zijn. Die houden hun content goed bij... product aanbod is up to date...

Is er een alternatief voor frontpage?
Dus je zit op je website in je IE (of andere) browser, dan bewerken klikken, veranderen, opslaan en klaar?

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:03
een cms is denk ik beter gezien frontpage zo lek als een zeef is.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
justahuman schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:38:
een cms is denk ik beter gezien frontpage zo lek als een zeef is.
Dat maakt hem niet uit, hij ziet het als een 15 jaar oude renault die geen dief wil stelen.
CMS heeft ie wel mee gestoeid, en die was nog makkelijk en gratis ook, wordpress.
Vonden ze echter niks want de layout ligt min of meer vast en je werkt met vlakken en pagina/hoofdstuk e.d. aanmaken, dat dan ergens linken/toevoegen/plaatsen.

En het is waar, in frontpage kan je tabellen maken hoe en waar je wil, fotos er in slepen, ctrl-a en alle lettertypen kleuren of veranderen in grootte/vorm enz. Ik moet toegeven, makkelijk en snel in minder stappen dan de CMSs die ik ken is het. Voor simpele sites eigenlijk best ideaal.
Hoewel hij 'de webmaster is' werken er nog 2 bestuursleden aan. Die kennen frontpage ook goed, en voor hen was bijv. joomla helemaal een nachtmerrie, dat gaan/willen ze niet meer leren na het gemak van frontpage.

[ Voor 11% gewijzigd door notsonewbie op 27-02-2012 11:46 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Verwijderd

Dit topic gaat geheid dicht. Je mag nl. geen websites noemen van bepaalde admins hier ongeacht wat je vraag ook mag zijn.
Is er een alternatief voor frontpage?
Dus je zit op je website in je IE (of andere) browser, dan bewerken klikken, veranderen, opslaan en klaar?
Mogelijk is Joomla iets voor jou het editen, gaat me daar goed af om on the fly iets aan te passen iig.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 11:46 ]

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:45:
Dit topic gaat geheid dicht. Je mag nl. geen websites noemen van bepaalde admins hier ongeacht wat je vraag ook mag zijn.
Huh? dat meeennn je niet?
Op de voorpagina op tweakers staan soms toch ook de overheid en falende certificaten leveranciers e.d.?

En zo waarschuw je En thatshosting hopelijk En mensen die er ook naar zoeken, wat is er mis daar?

2 vliegen in 1 klap lijkt me.

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Niemand houdt je tegen om gewoon gebruik te maken van Word pagina's vooral als het een simpele website moet zijn werkt dat best. Samen met een FTP programma moet het lukken.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Frogmen schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:08:
Niemand houdt je tegen om gewoon gebruik te maken van Word pagina's vooral als het een simpele website moet zijn werkt dat best. Samen met een FTP programma moet het lukken.
Kijk, dat klinkt interessant!

Word als pagina maker, maar dan opslaan als htm(l) ? Of bedoel je gewoon .doc(x) documenten met FTP op een website plaatsen zodat alleen word bezitters die kunnen zien?
En zo een "word.htm" pagina die kan ook gewoon met tabellen, foto er in slepen (dat die mee gaat bij ftp sessie) ?
Zit in word zelf eigenlijk ook een ftp deeltje? (Kan ik niet vinden namelijk) word 2003)

• Sneezydevil
  • Laatst online: 29-09 10:22
Het probleem met frontpage, zit hem in de frontpage-extensions, die op de server geïnstalleerd moeten zijn. Die frontpage-extentions, zijn nodig voor het oneclick publish gebeuren, en een aantal tellers, en meer van deze dingen.

Het probleem: Bij linux hosters, werkt het alleen op verouderde apache configuraties.

Je kunt natuurlijk, nog steeds je pagina in frontpage maken, uploaden met ftp, en kijken of de dingen werken, die je wil hebben. Het is hoofdzakelijk html, wat eruit komt.

Als vergelijkbare tool, moet ik eigenlijk aan dreamweaver denken.

Hoewel ik met beiden, al jaren niet meer gewerkt heb.

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:41
notsonewbie schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:37:
[...]

Kijk, dat klinkt interessant!

Word als pagina maker, maar dan opslaan als htm(l) ? Of bedoel je gewoon .doc(x) documenten met FTP op een website plaatsen zodat alleen word bezitters die kunnen zien?
Volgens mij kun je bij Bestand kiezen voor Opslaan als webpagina. En dan als bestandsnaam index.html.
Verder wanneer je homepage typt voordat je hem opslaat gaat hij naar een andere stijl.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Pagina: 1