Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTC One X en One S: terug naar de kern

Pagina: 1
Acties:

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Het volgende staat op pagina 3 van de review±
Boven het scherm zijn de speaker en frontcamera te vinden, terwijl aan de onderkant drie capacitieve knoppen zitten: Terug, Thuis en Apps - de drie knoppen die in Android 4.0 ook op het scherm kunnen worden weergegeven.
Ik heb 2 puntjes:
1. "Thuis" staat nogal raar. Niemand noemt die knop "Thuis"maar gewoon "Home", zelfs in Nederland In principe niet fout maar als ik toch al iets aangeef kan ik die er net zo goed bijzetten ;)

2. "Apps". Ik denk dat dit niet duidelijk genoeg is. "Apps" zou (mijns inziens) namelijk refereren naar een lijst met Apps, net als de middelste knop op de onderste balk van het homescreen. Het gaat echter om een knop die de open vensters laat zien. Die knop wordt dus ook wel de "Multitasking" knop genoemd, wat naar mijn idee de werking beter beschrijft.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:45
Een ander punt, op pagina 7:
HTC heeft Dropbox geintegreerd met zijn Sense-skin. Waar de integratie op de Sensation XE en XL nogal rigide was gedaan (twee instellingen, Beats aan en Beats uit), is dat nu zorgvuldiger uitgewerkt.
Ik neem aan dat hier Beats wordt bedoeld. Het hele Dropbox verhaal is pas twee alinea's later.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Nog een aparte zin op de 1e pagina:
De One X wordt met een adviesprijs ook iets duurder dan de One S: de One X krijgt 649 euro als prijskaartje mee, terwijl de One S 549 euro moet opbrengen.
Zoals het er nu staat is de One X duurder omdat die een adviesprijs heeft. Dit zou iets anders verwoord kunnen worden.
De One X krijgt ook een iets hoger prijskaartje dan de One S: ...
De One X wordt dan ook iets duurder dan de One S: ...

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Dropbox en het prijskaartje zijn aangepast, dank :)

Het is nog een beetje zoeken naar de namen van die knoppen. Ik gebruik Home en Thuis door elkaar en neem aan dat beide benamingen worden begrepen. Apps is een nieuwe knop. Het is in elk geval geen multitasking, het is een overzicht van recente apps met thumbnails. Recente apps zou dus kunnen, maar vooralsnog laat ik hier apps staan, al ben ik het met je eens dat sommige mensen het zullen lezen als alternatieve benaming voor Hoofdmenu :)