Mijn computer werkte prima, totdat afgelopen vrijdagavond mijn antivirus (avast) om een update vroeg. Update geïnstalleerd, toen starte plots mijn computer opnieuw op (terwijl ik had aangegeven dat ik hem zelf handmatig opnieuw zou opstarten). Sinds dien bevriest mijn computer ongeveer 12 minuten na het opstarten en kan ik niks meer doen, zodat ik hem handmatig moet afsluiten.
In veilige modus gebeurt dat niet.
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd:
Antivirus een volledige systeemscan laten maken (niks gevonden)
Antivirus uitgezet bij opstarten (computer bevriest nog steeds)
Een register cleaner gebruikt.
CCleaner gebruikt
Systeemherstel gedaan
Maar dit mocht allemaal niet werken.
Wel kom ik telkens dezelfde logboek melding tegen net voor de bevriezing, dit is de melding:
De schaduwkopieën van volume C: zijn verwijderd omdat de schaduwkopieopslag niet tijdig is vergroot. Beperk eventueel de I/O-belasting van deze computer of kies een schaduwkopieopslag waarvan geen schaduwkopie wordt gemaakt.
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, dus hopelijk weten jullie meer.
Mijn specificaties zijn:
Acer aspire T671-SB7Z
250 GB STATA
Intel Pentium D915
3 GB DDRII
Vista Home Premium 32-bit
In veilige modus gebeurt dat niet.
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd:
Antivirus een volledige systeemscan laten maken (niks gevonden)
Antivirus uitgezet bij opstarten (computer bevriest nog steeds)
Een register cleaner gebruikt.
CCleaner gebruikt
Systeemherstel gedaan
Maar dit mocht allemaal niet werken.
Wel kom ik telkens dezelfde logboek melding tegen net voor de bevriezing, dit is de melding:
De schaduwkopieën van volume C: zijn verwijderd omdat de schaduwkopieopslag niet tijdig is vergroot. Beperk eventueel de I/O-belasting van deze computer of kies een schaduwkopieopslag waarvan geen schaduwkopie wordt gemaakt.
Ik weet nu niet meer wat ik moet doen, dus hopelijk weten jullie meer.
Mijn specificaties zijn:
Acer aspire T671-SB7Z
250 GB STATA
Intel Pentium D915
3 GB DDRII
Vista Home Premium 32-bit