Toon posts:

Google bot crawlt eindeloos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Een korte snelle vraag voor het slapen gaan. Ik ben sinds een aantal weken weer bezig met het bijhouden van één van mijn affiliate-websites een site. Seo is hierbij uiteraard erg belangrijk.
Echter als ik mijn site Google stuit ik op pagina 5 op de volgende tekst:

Om de meest relevante resultaten te tonen, hebben we er een aantal weggelaten die heel sterk lijken op de reeds weergegeven 44. Indien gewenst kunt u de zoekbewerking herhalen met de weggelaten resultaten.

Als ik vervolgens klik op de zoekbewerking herhalen met de weggelaten resultaten dan zie ik dat heel veel niet bestaande pagina's zijn opgenomen in Google.
Voorbeelden hiervan is de volgende link:
*snip*
Dit hoort uiteraard gewoon *snip* te zijn.

Mijn eerste ingeving was dat mijn website ergens eindeloos linkt in nieuwsberichten. Echter heb ik elke link individueel helemaal doorgelopen en niets verwijst eindeloos door.

Iemand enig idee waar deze fout ontstaat? Behalve dat ik Google nu duplicate content voorschotel blijken ook veel links nu helemaal geen inhoud te hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 27-02-2012 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codebeat
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08 05:47
Is dit een manier om je naar je site te lokken ofzo?
Ga je vraag stellen op een andere site man (stackoverflow ofzo)!
Enne, ik heb niet geklikt hoor! 8)7
Doe volgende keer gewoon een topicreport, wil je?

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 27-02-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erwines schreef op maandag 27 februari 2012 @ 02:52:
Is dit een manier om je naar je site te lokken ofzo?
Ga je vraag stellen op een andere site man (stackoverflow ofzo)!
Enne, ik heb niet geklikt hoor! 8)7
Nee, totaal niet. Of je klikt zal mij een worst wezen, ik wil liever een oplossing voor dit probleem. Daarnaast zeg ik immers in m'n eerste zin dat het om een affiliate website gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En toch kun je je probleem prima duidelijk maken zonder te linken naar je site en gewoon je probleem te omschrijven ;) Dit valt gewoon onder spam.

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 27-02-2012 08:20 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 10:54

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Los daarvan, check je links nog eens een keer. Waarschijnlijk heb je slordige rewrite rules en/of een slordige sitemap en/of, meest waarschijnlijk, slordige links. Een notoir lek in een site is bijvoorbeeld een HREF met een URL als "nieuws/" in plaats van "/nieuws/" en het niet gebruiken van een base URL. Waardoor die HREF dus plotseling heel erg contextgevoelig wordt ;)