hallo, ik heb in oct vorig jaar een desire S gekocht.
met proefversie van navigatie van route66 (locations app)
ik vond dat wel goed werken, en wou wel navigatie kopen.

het verschil tussen 1 jaar en levenslang was maar 10 euro, en de keuze voor levenslang was snel gemaakt.
maar ik zag ergens de bui al hangen: wat nou als mijn toestel kapot gaat?
mailtje gestuurd naar het adres dat in de app stond (route 66), en vroeg
gebruik van gemaakt ik blij.....todat:
je raad het al: toestel stuk
garantie was geen punt bij coolblue, ik kreeg een nieuw toestel uit de winkel.
ik geprobeerd licentiecode in te voeren: gaat niet
dan maar een mailtje richting route 66:
ik dus gesproken met de support
(live chat, helaas geen log van)
maar het kwam hier op neer ik moest het oude imei nummer geven dan zouden hun hem overzetten
ik alles gegeven, gevraagd of ze nog meer nodig hadden, antwoord was nee. dus ik ging er vanuit dat het goed ging komen.
maar tot op heden heb ik geen navigatie voor mn nieuwe toestel, en wie weet loopt er nu een andere sjap met mijn toestel inc navigatie zonder te betalen.
mijn vraag:kan ik mn geld terugvragen?
ik kan evt opnieuw met htc spreken over de situatie maar zie er weinig heil in.
ik zie liever mn geld terug dan navigatie op mn mobiel.
met proefversie van navigatie van route66 (locations app)
ik vond dat wel goed werken, en wou wel navigatie kopen.

het verschil tussen 1 jaar en levenslang was maar 10 euro, en de keuze voor levenslang was snel gemaakt.
maar ik zag ergens de bui al hangen: wat nou als mijn toestel kapot gaat?
mailtje gestuurd naar het adres dat in de app stond (route 66), en vroeg
waarop ze beantwoorden met:i dont know what language i need to use, i can speak english though dutch is my native, if u can pls respond in dutch.
Full ROUTE 66 product name : premium navigation(bundled whith htc desire s,)
Your problem: my trial has ended. so i cant navigate anymore.
i have the option te buy navigaton.
before i do that i have a question about " life time" navigation.
when i switch to a new mobile after a couple of years,
is my licence still valid, and can i transfer the licence to my new android smartphone?
nou mooi, dat zit wel goed en heb de licencie gekocht.Geachte meneer van Dijk,
Ik kan u bij deze mededelen dat een navigatie licentie aangeschaft voor de "Locaties" applicatie kan worden gebruikt alleen op HTC Android toestellen met voor-geinstalleerde "Locaties" software.
Dus, deze licentie is overdraagbaar alleen op HTC Android en niet op andere Android toestellen (bijvoorbeeld Samsung).
De enige betalingsmethode die verkrijgbaar is voor "Locaties" is via credit card.
Met vriendelijke groeten,
ROUTE 66 Klantondersteuning
gebruik van gemaakt ik blij.....todat:
je raad het al: toestel stuk
garantie was geen punt bij coolblue, ik kreeg een nieuw toestel uit de winkel.
ik geprobeerd licentiecode in te voeren: gaat niet

dan maar een mailtje richting route 66:
met als antwoord:ik heb nu een ander toestel, dus ook een ander imei nummer. ik probeer licencie te synchroniseren maar volgens locations moet ik opnieuw navigatie kopen.
kan ik de aanschafcode ergens invoeren?
ow fijn, je weet dus alles af van het product waar ik aan jullie een betaling doe, maar voor service moet je echt bij HTC zijn.Geachte meneer van Dijk,
Bij deze deel ik u mede dat volgens een onderling overeenkomst tussen ROUTE 66 en HTC de klant ondersteuning zal worden verleend als volgt:
-ROUTE 66 handelt de problemen verbonden aan de bestelling en betaling van navigatie producten
-HTC handelt de problemen verbonden aan het werking van het navigatie product met inbegrip van het overzetten van de navigatie licentie vanaf een HTC Android toestel op de andere.
Benader alstublieft HTC via http://www.htc.com/europe/contact/email-us/
of via het telefoon nummer: +31(0)20-715-7310
Met vriendelijke groeten,
ROUTE 66 Klantondersteuning
ik dus gesproken met de support
(live chat, helaas geen log van)
maar het kwam hier op neer ik moest het oude imei nummer geven dan zouden hun hem overzetten
ik alles gegeven, gevraagd of ze nog meer nodig hadden, antwoord was nee. dus ik ging er vanuit dat het goed ging komen.
maar tot op heden heb ik geen navigatie voor mn nieuwe toestel, en wie weet loopt er nu een andere sjap met mijn toestel inc navigatie zonder te betalen.
mijn vraag:kan ik mn geld terugvragen?
ik kan evt opnieuw met htc spreken over de situatie maar zie er weinig heil in.
ik zie liever mn geld terug dan navigatie op mn mobiel.
[ Voor 0% gewijzigd door Orion84 op 27-02-2012 09:34 . Reden: quote tags in plaats van code tags en naam medewerker verwijderd ]
ora et labora