Beste mensen!
Ik zit eigenlijk al heeeeeel lang te klooien met Office 2010 (studenten versie), LEGAAL!
1) Als ik Tabellen in Office 2010 aanmaak.
2)Vervolgens gedeelten kopieer van tabellen puur wegens dat ik nog een keer hetzelfde patroon van Achtergrondkleur, aantal kolomen en rijen nog een keertje wil hebben.
3) Daarna nieuwe tekst wil gaan typen in dat nieuwe gedeelte
4) En bijvoorbeeld nu een stukje Bold wil maken.
5) Dan wijzigt Office ook alle andere woorden in diezelfde of andere kollomen ook naar Bold!
6) Dat heb ik ook met opsommingstekens! Als ik die in één cel aanpas, word die meteen ook in andere cellen aangepast! Ik kan het voorkomen door constant op Ctrl-Z (undo) te drukken! Kost veel tijd! En als je het even vergeet zijn vorige cellen weer anders dan dat je ze eerst had!
7) Ik heb uitgebreid in Opties gezocht!
7.1)) Autocorrectie-opties aangepast met alles wat met dat onderwerp leek te maken
7.2) Geadvanceerd alle opties onderzocht en wat uitgeprobeerd
7.2.1) Vragen om bijwerken van stijl aangevinkt
7.2.2) Opmaak bijhouden Uitgezet
7.2.4) En nog meer, maar het werkt allemaal niet...
7.2.4) Opties voor indeling aangepast!
Wie weet hoe ik dit op kan lossen?!
Ik zit eigenlijk al heeeeeel lang te klooien met Office 2010 (studenten versie), LEGAAL!
1) Als ik Tabellen in Office 2010 aanmaak.
2)Vervolgens gedeelten kopieer van tabellen puur wegens dat ik nog een keer hetzelfde patroon van Achtergrondkleur, aantal kolomen en rijen nog een keertje wil hebben.
3) Daarna nieuwe tekst wil gaan typen in dat nieuwe gedeelte
4) En bijvoorbeeld nu een stukje Bold wil maken.
5) Dan wijzigt Office ook alle andere woorden in diezelfde of andere kollomen ook naar Bold!
6) Dat heb ik ook met opsommingstekens! Als ik die in één cel aanpas, word die meteen ook in andere cellen aangepast! Ik kan het voorkomen door constant op Ctrl-Z (undo) te drukken! Kost veel tijd! En als je het even vergeet zijn vorige cellen weer anders dan dat je ze eerst had!
7) Ik heb uitgebreid in Opties gezocht!
7.1)) Autocorrectie-opties aangepast met alles wat met dat onderwerp leek te maken
7.2) Geadvanceerd alle opties onderzocht en wat uitgeprobeerd
7.2.1) Vragen om bijwerken van stijl aangevinkt
7.2.2) Opmaak bijhouden Uitgezet
7.2.4) En nog meer, maar het werkt allemaal niet...
7.2.4) Opties voor indeling aangepast!
Wie weet hoe ik dit op kan lossen?!
[ Voor 5% gewijzigd door hetisik op 04-03-2012 11:01 ]
8 )