Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony kondigt twee nieuwe Xperia-smartphones aan

Pagina: 1
Acties:

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:18
Het stukje over de lichtsensor van de Xperia P is bijna volledig fout. Bijna alle Androids van Sony Ericsson hebben een lichtsensor, en zelfs een hele reeks van hun featurephones de laatste paar jaar hadden er eentje.

Bij de Xperia S gaat hij wat belangrijker zijn (je wil 's nachts geen volle helderheid in je gezicht als je even surft onder de lakens), maar het is absoluut niet de eerste Sony met een lichtsensor.

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
Inderdaad behoorlijk foutief. De eerste Xperia, de X1, had namelijk al een lichtsensor.

Verwijderd

Mijn Xperia X1 had een lichtsensor. Mijn volgende toestel, de Xperia ARC heeft ook een sensor.
Het ontbreken van dergelijke sensor en dat de concurrentie dat wel al lang heeft mag wel worden gerectificeerd.
Uit de verdere reacties van het artikel begrijp ik dat de gehele Xperia lijn zo'n sensor heeft.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ruim 12 uur later nog geen rectificatie, laat staan een reactie ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Zoals je weet, is Arnoud (de auteur van het stukje), druk bezig in Barcelona telefoons te previewen. En we laten in principe GR-topics aan de auteur van de betreffende stukken.
Als het in dit geval dus wat langer duurt, lijkt me dat enigszins begrijpelijk?

• OPSLAGHOND
  • Niet online
willemdemoor schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:40:
Zoals je weet, is Arnoud (de auteur van het stukje), druk bezig in Barcelona telefoons te previewen.
Ik weet het nu, maar ik heb geen behoefte om jullie agenda bij te houden. ;)
Ik zou ook niet weten waar ik dat had moeten lezen.
En we laten in principe GR-topics aan de auteur van de betreffende stukken.
Als het in dit geval dus wat langer duurt, lijkt me dat enigszins begrijpelijk?
Nee, dit is in mijn ogen onbegrijpelijk.
Het nieuwsbericht werd gisteravond geplaatst (21:05) en net geen 1,5 uur later werd dit topic geopend (22:33).
Dat het nieuwsbericht een fout bevat en deze vervolgens na ruim 15 uur nog niet is aangepast vind ik echt slecht.
Ik zou toch iets veranderen waardoor de auteur automatisch bericht krijgt wanneer er feedback is zodat deze snel kan reageren. Liever een preview wat later uitbrengen en nieuwsberichten tijdig aanpassen dan een nieuwsbericht met fout uren/dagen/weken/maanden/etc. te laten staan.
Het is een nieuwsbericht, na 17 uur (en counting) is het niet meer de moeite waard.
Het is nu al geen nieuws meer. ;)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
* arnoudwokke slaat zichzelf.

Is een ultralange werkdag een goed excuus? Nee, natuurlijk niet. Dit was pertinent fout en is dus verbeterd. Mea culpa :s

• OPSLAGHOND
  • Niet online
arnoudwokke schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:08:
* arnoudwokke slaat zichzelf.

Is een ultralange werkdag een goed excuus? Nee, natuurlijk niet. Dit was pertinent fout en is dus verbeterd. Mea culpa :s
Een ultralange werkdag maakt het wel heel erg moeilijk. :9
Goed dat het nu is verbeterd. d:)b

Pagina: 1