"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
[ Voor 27% gewijzigd door BLACKfm op 26-02-2012 21:41 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Verwijderd
Dat hoort dus zo, maar als je het niet wil kan je het ook uitzetten. (Rechtermuisknop op je bureaublad, Personalize, Window Color en vink "Enable transparency" uit. Klik dan op Save changes.
Als u goed ziet zijn de icoontjes rechts naast de klok heel onduidelijk..
voorheen was dit heel scherp en kleiner
Heb je 2 schermen met verschillende resoluties? Dat je wel de goede monitor selecteerd?Guillermow93 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:41:
In Windows 7 wordt het wel 1920x1080 aangegeven en in nvidia configuratie software ook
Dat heeft wellicht wat met de DPI settings te maken? Je iconen zijn ook mega groot.Guillermow93 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:42:
Geachte dit bedoel ik niet, ik bedoel dat mijn GUI heel blurry is en niet scherp!
Als u goed ziet zijn de icoontjes rechts naast de klok heel onduidelijk..
voorheen was dit heel scherp en kleiner
[ Voor 41% gewijzigd door BLACKfm op 26-02-2012 21:44 ]
Maar TS, kun je aangeven wat voor hardware je hebt? Blurry betekent meestal dat je een incorrecte (niet-natieve) resolutie gebruikt. Probeer de Classic interface eens, controleer de aansluiting van je monitor, etc.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik maak gebruik van een beeldscherm (Samsung Syncmaster XL2370 via een DVI>HDMI adapter
Geachte,gambieter schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:44:
De Aero interface kan inderdaad de oorzaak zijn, niet iedereen vind die prettig; het is het eerste wat ik uitschakel.
Maar TS, kun je aangeven wat voor hardware je hebt? Blurry betekent meestal dat je een incorrecte (niet-natieve) resolutie gebruikt. Probeer de Classic interface eens, controleer de aansluiting van je monitor, etc.
Zojuist de Classic interface geprobeert hier het zelfde probleem met de ''blurry'' icoontjes.
Hardware:
Intel Core i7 920
ASUS P6T Deluxe V2
Corsair Dominator 12GB 1600mhz CL8
Samsung Spinpoint F1 1TB
XFX GTX260 Black Edition
Be-Quiet 750 Dark Power
Geachte,Malandro schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:45:
Rechterknop op desktop -> Personalize [onderste optie] kiezen -> display [links in de kolom] -> van 125% naar 100%
U bent mijn redder voor vanavond!
Hartelijk dank dit was de oplossing
de monitor moet dan de pixels omrekenen naar een ander aantal pixels.
een rode pixel naast een groene pixel moeten dan bijvoorbeeld opeens verdeeld worden over 3 naast elkaar liggende pixels. je snapt dat dat er dan niet meer scherp uit gaat zien, als de midelste van de drie pixels een door de monitor bedachte kleur krijgt.
Trouwens: met Geachte en U aangesproken worden, nah... Dan voel ik me zo oud hier
Opvoeding ?Bartjezz schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:09:
De resolutie van je screenshots zijn allemaal 1600x900, dus je resolutie staat niet fatsoenlijk. Maar als het probleem opgelost is: ook goed.
Trouwens: met Geachte en U aangesproken worden, nah... Dan voel ik me zo oud hier
Zo praat ik ook in het dagenlijkse leven met mensen die ouder zijn dan mijn of mensen die ik (nog) niet ken.
Ze zullen uit zichzelf wel zeggen je kunt me ook gewoon jij noemen bijv.