Muziekprogramma geluid streamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:55
Beste tweakers!

Voorafje:
Ik ben sindskort de eigenaar van aan MBP 15" High laptop.
Vroeger gebruikte ik vroeger altijd Reason / Ableton live, en zit nu te klooien in Garageband, om dan binnenkort ook die software aan te schaffen/licentie om te zetten voor Macintosh, in hoeverre dit nodig is zoek ik wel nog uit.

Mijn probleem:
Ik zit geregeld op een webchat (tinychat) die video/audio ondersteuning heeft. We zitten daar met een behoorlijk aantal amateur producers/muziekanten samen, en dat was altijd heel erg fijn om wat live improvisaties op de piano te streamen.

Nu wou ik dit ook doen op de mac, maar ik kon nu wel nergens de "wat men hoort" of "wave out" vinden..
Ik heb Soundflower(bed) staan, heb al diversen geprobeerd, maar ik kwam nu tot de constatering dat dit niet voor dit doeleinde ontwikkeld is.

Ik veronderstel dat er een applicatie bestaat die dit wel toestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:19

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

'Line In' misschien? Bovenste op deze pagina: http://rogueamoeba.com/freebies/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:55
In ieder geval bedankt voor je poging, maar dat is het niet, ik verklaar het even verder..

Ik wil het geluid dat Garageband produceert kunnen streamen, ik moet dus de output van de geluidskaart in z'n totaliteit (of enkel garageband) kunnen opvangen zowel naar de speakers sturen, als naar een webstream..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 21:06
DoubleDot schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:44:
In ieder geval bedankt voor je poging, maar dat is het niet, ik verklaar het even verder..

Ik wil het geluid dat Garageband produceert kunnen streamen, ik moet dus de output van de geluidskaart in z'n totaliteit (of enkel garageband) kunnen opvangen zowel naar de speakers sturen, als naar een webstream..
Splitter?
ik weet wel dat je dat bij sommige streamingdiensten een programmaatje kan downloaden (bijv livestream heeft dit) dat of je mic of je windows audio (of beide) can capturen en meesturen, dit werkt denk ik alleen niet met tinychat, er zullen wel alternatieven zijn alleen kan ik ze niet zo opnoemen.