Toon posts:

WD HD TV Live Iso en Vob bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk is mijn topic niet dubbelop, maar ik kom zoveel sites tegen waar wat geroepen wordt dat ik het niet meer weet.

Het probleem:

Via mijn onlangs gekochte WDF HD Live TV probeer ik films te spelen vanaf mijn laptop. Inlog e.d. gaan prima en iedere film start op (ook qua menu), maar begint daarna net iets te snel, hakkelig, te lopen. Het geluid valt dan weg en de film wordt dan niet langer kijkbaar. Deze films hebben een ISO of VOB bestand(en). Ik heb het met meerdere films met dit soort bestanden getest.

Als ik de film even pauzeer en weer hervat, loopt de film een paar tellen weer normaal, maar daarna volgt het gehakkel en gestotter weer. Ik heb dan dus wel beeld, maar het 'loopt' niet meer, niet meer vloeiend dus.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan ik er iets aan doen?

Ik heb de laatste firmware en alles werkt verder goed. Alvast dank voor de reacties :)

Verwijderd

Je speelt zeker draadloos? Probeer het eens met een kabel ertussen, waarschijnlijk is je wifi snelheid niet voldoende.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT MVSCH! :)

Kijkt u eens: [Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011) Daar hebben we al een speciaal topic voor. Daar mag je in verder! :)

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.