Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xX_Joey_Xx
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-06-2021
Hallo tweakers, ben nieuw hier ;)

Ik zal me meteen ff voorstellen
Be Joey 12 jaar en doe havo/vwo.

THE story:
Ik heb dus op me kamer nu een Jamo hcs 3 606 en een onkyo 208 Ofzo ;p.
Ik wil dus een nieuwe receiver omdat ik gewoon wat meer wil.
Het kan dus een stereo receiver zijn bij mijn huidige receiver of gewoon een geheel nieuwe.
De stereo wil ik dus op de 606 hebbe en op de oude maar Miss is het beter om een geheel nieuwe te hale?
Budget ma 450 maar kan wel wat meer zijn als het egt moet.
Misschien heb ik wel spelfouten ofzo maar type ook op een iPod
Oja ik heb trouwens een iPad en iPod waar ik er ook mee wil bediene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dag Joey,

Welke receivers heb je zelf al gevonden die aan je wensen voldoen? Als ik je verhaal goed begrijp dan heb je nu een HCS (Home Cinema Set Jamo) en wil je over op een stereo receiver? Dat betekent dan uiteraard wel dat je niet meer alle speakers kunt gebruiken.

Via de Pricewatch kun je zelf zoeken naar geschikte receivers en hiervan ervaringen/reviews lezen om een goede keuze te maken. Mocht je er dan nog niet uit komen kun je altijd een vraag stellen om een uiteindelijke keuze te maken.

Typefouten zijn niet zo erg, maar probeer wel wat minder msn-taal achtig te schrijven, dat maakt het voor ons wat handiger lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:09

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Als je een nieuwe versterker zoekt, maak dan eens een shortlist van modellen die aan je eisen voldoen.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook AUD heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dat voorkomt teleurstellingen in de toekomst. En er zit vast wel een spellingscontrole op je ipod toch?

Verder verplaats ik dit topic naar AAF, wellicht dat daar iemand je de goede kant op kan wijzen.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wilt wat meer maar wat wil je meer? Maak een lijstje met features die je nu mist en dus wilt hebben op je nieuwe receiver/ versterker. Het belangrijkste is natuurlijk hoe je wilt dat het geluid is. Ik zou dus zeggen ga eerst eens jezelf verdiepen in de verschillende merken en waar deze merken bekend om staan qua klankkleur en dergelijke.

450 euro is een hele uitgave en het lijkt me belangrijk dat je naar een speciaalzaak gaat waar je op je gemak verschillende receivers/ versterkers kunt beluisteren. Mogelijk kan dit zelfs op de speakers die je momenteel hebt, dat zou natuurlijk het mooiste zijn ook al is het aan de andere kant ook weer zo dat je in de toekomst vast weer nieuwe speakers gaat kopen.