Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of dit de goede weg is maar dan hoor ik het wel.
Ik heb een asus eepad transformer 101 32GB+dockinstation( gekocht bij de mediamarkt sep 2011)
Toen ik hem vanmiddag aandeed gaf hij aan dat er nieuwe firmware was.(andriod 4)
Heb dit geinstalleerd en hij starte gewoon op
.Na het installeren van een pincode ging het mis.
Als ik nu opstart vraagt hij om de code dat doe ik en dan gaat hij naar zijn volgende scherm en daar blijft het bij.
Ik krijg alleen het asus logo te zien en een ronddraaien rondje.
Ik ben vanmiddag al bij mediamarkt geweest maar daar zijden ze dat het mijn eigen schuld was en dat de nieuwe firmware niet op mijn eepad draait.
Hoe krijg ik het weer ongedaan.
Hij wil ook niet meer uit want als ik op de knop druk en hem 10sec ingedrukt hou start hij gewoon weer op.
Iemand mischien een idee. :'( :'(

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:36

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Teruggaan naar de mediamarkt en zeggen dat hij kapot is. Meer niet.

Schuld van Asus lijkt mij, als je geen rare dingen gedaan hebt van te voren/tijdens de upgrade.

Mediamarkt personeel heeft alleen geen zin om jou te helpen (kost tijd/geld) dus verschuiven ze de schuld naar jou.

Hier stond een dode link.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:07
Er zijn blijkbaar meer mensen die hier last van hebben. Tot zover heb ik even snel twee gebruikers van dit tablet gevonden welke dit probleem hebben: Gebruiker 1 en Gebruiker 2.

Misschien zou je het kunnen proberen zonder sim kaart en of het tablet dan opstart? Verder zou je kunnen proberen om het tablet compleet te resetten, eventueel met behulp van recovery.