Bloed, zweet & koffie
Edit:
O wacht, dat kan ik nu bekijken
Bloed, zweet & koffie
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Tja, wat zullen we zeggen... het is de Aldi onder de consumer's electronics business.
Bloed, zweet & koffie
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Bloed, zweet & koffie
Garantie zegt geen moer, want voor die tijd is die tent al lang faillietOp zaterdag 24 maart 2001 12:48 schreef shoshone het volgende:
(8-9 jaar garantie!!:D )
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja, ik ken Informatique. Goeie ervaringen mee. Ze hebben leuke prijzen, maar zit ik met een andere vraag: wat is het verschil tussen gebufferd en ongebufferd geheugen? Zie ook dit topic.Op zaterdag 24 maart 2001 12:48 schreef shoshone het volgende:
o ja..enne..d'r is altijd ook nog informatique! je kunt online bestellen...extra kosten vallen mee f9,50 en je hebt 't spul met 2-3 werkdagen binnen (8-9 jaar garantie!!:D ) en zoals bekend zitten op Dane-Elec reepjes ook goeie chips!
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
Je wilt absoluut niet weten hoeveel van die keurige zaken met fantastische service ik in de loop der jaren heb zien komen en gaan. Bij bosjesOp zaterdag 24 maart 2001 15:05 schreef shoshone het volgende:
hey Exirion...Informatique? ze bestaan al een poos en doen ut errug goed...de zaak ziet erg keurig uit...service is top, dus leg svp uit hoe je dat ziet gebeuren!?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ze zijn beter dan merkeloze sjit, maar toch zijn ze kut...
Heb zelf ook zon staafje...
Apacher is VEEL beter geheugen.
Die doen het tenminste op 160 mhz op me ka7
Die infinions komen niet eens tot 140
Greetz
Niet meteen de modules de schuld geven, want het kan aan je mainboard liggen. Er zijn er genoeg die infineon tot 145MHz op CAS2 draaien zonder problemen, en tot dik 160MHz op CAS3 (waarmee ze gelijkwaardig zijn aan 6ns modules).Op zaterdag 24 maart 2001 15:32 schreef Unique het volgende:
Ik zou sowieso geen infinion nemen...
Greetz
Verwijderd
Tja, wat zullen we zeggen... het is de Aldi onder de consumer's electronics business.
Zo veel winkels hebben een laagste prijsgarantie. Maar je moet echt niets kopen bij die Media Markt (behalve cd's) Het is een winkel met service tot aan de deur.
wil niet veel zeggen hoor maar apacher gebruikt o.a. infineon chipsOp zaterdag 24 maart 2001 15:32 schreef Unique het volgende:
Ik zou sowieso geen infinion nemen...
Greetz
En op de Dane Elec die iedereen zo bejubelt schijnt meestal ook Infineon te zitten. Ach ja, het zal ook wel tussen je oren zittenOp zondag 25 maart 2001 04:39 schreef -AuTnoR- het volgende:
[..]
wil niet veel zeggen hoor maar apacher gebruikt o.a. infineon chips
Maar niet altijd
Misschien gewoon geluk gehad met apacer staafje, en pech met 3 infineons van 128 mb
Ach ja,
volgende keer neem ik toch weer apacer
Ookal zitten er infineon chips op
Verwijderd
Dank je...Op zaterdag 24 maart 2001 21:11 schreef delfosso het volgende:
[..]
Beter kun je het niet omschrijven
Greetz