[AirPlay apps] Video terug kijken? Welke apps zijn geschikt?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Wie een Apple TV heeft, en een iPhone / iPad, zal ongetwijfeld de feature Airplay eens gebruikt hebben.

Ik ben opzoek naar apps waarmee ik bijvoorbeeld de laatste aflevering van bijvoorbeeld Wegmisbruikers, Radar of Allo Allo kan terug kijken... (Hiermee duid ik op recente tot oude afleveringen)

De 2 apps die ik momenteel gebruik zijn: RTL XL en Uitzending gemist.
Maar de vraag is natuurlijk, zijn er meer apps geschikt voor dit?

En is er een makkelijkere manier om films op je iPhone / iPad te zetten?
Als ik bijvoorbeeld een film op mijn iPhone wil zetten, dan duurt dat wel een kwartier overzetten via iTunes.
Tevens moet daar ook nog ondertiteling ingebakken worden, en geconverteerd worden naar MP4. (Bijvoorbeeld met Handbrake)

Enkel duurt dat converteren ook bijna een uur! Dus zijn hier betere oplossingen voor?

Alvast bedankt!

*Ik heb al even gezocht op Google ;)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Wie geen Apple TV heeft kan overigens de nieuwste XBMC gebruiken, werkt ook perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De app GPlayer ondersteund veel formaten, incl srt ondertiteling. Een film van 700 MB overzetten vanuit iTunes duurt hoogstens een minuut. Op moment van spreken is de betaalde versie gratis in de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
@Dutch_Razor,
XBMC heb ik erop gehad, maar zag er niet echt het nut van in.
Handig wanneer je een Nas hebt, maar verder ook niet.

@Zerthis,
Het probleem bij mij is dat ik een iPhone en iPad Dock heb, die allebei aan stroom zijn aangesloten, overzetten moet dus via WiFi.

Verder is 700Mb voor een 16GB iPhone en iPad wel erg groot, daarom had ik het ook over converteren met Handbrake.

Overigens had ik al CineXPlayer aangeschaft, die prima werkt, maar de films alleen in 1024x768 pixels weergeeft op de Apple tv. (Dan zie je dus 2 zwarte randen :( )
Ik zal eens kijken of GPlayer een alternatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Als je veel thuis naar films ed kijkt, is Air Playit erg fijn, hiermee kan je films heel makkelijk over de wifi naar je iphone/ipad streamen, heel veel formaten worden ondersteund:
Support streaming all 1080P/1080i HD videos to your iPhone iPad Android, such as MKV, M2TS, AVCHD, TP, MPEG-TS, AVC and MOD.
Support regular videos including MPEG1/2, WMV, ASF, AVI, MOV, RM/RMBV, FLV, MP4, H.264, M4V, WTV, WebM.
en airplay (naar apple tv) wordt ook ondersteund:
Apple TV-Out ready - Streaming Video & Music to TV
Air Playit supports Apple TV-Out so that you can stream video & music to TV via iPhone iPad. It gives you the options to customize the output quality and adjust video audio parameters, such as resolution, overscan, etc.
Ook is het gratis! Ik gebruik het al een tijdje om allerhande films naar mijn iphone te streamen en werkt erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Uiteindelijk AirVideo gekocht, dé app die ik zocht, werkt perfect! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrLZ Gambit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-10 20:50
HardCoreGamer schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:21:
@Dutch_Razor,
XBMC heb ik erop gehad, maar zag er niet echt het nut van in.
Handig wanneer je een Nas hebt, maar verder ook niet
Dan heb je waarschijnlijk er niet veel aandacht aan besteed.

Zoek maar eens op met youtube wat 1channel en navi-x voor je kunnen betekenen in combinatie met Xbmc.
Er zal een wereld voor je open gaan.
Ik dl iig niets meer

Hier Xbmc draaien op iphone, ipad en atv 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Topicstarter
Ik heb even gekeken op YouTube, ziet er wel prima uit.
Enkel download ik de films nu via mijn PC en stream ik ze naar mijn Apple TV, het voordeel: ondertiteling.

Maar als alternatief is dat zeker een aanrader zo te zien!

Pagina: 1