Wie een Apple TV heeft, en een iPhone / iPad, zal ongetwijfeld de feature Airplay eens gebruikt hebben.
Ik ben opzoek naar apps waarmee ik bijvoorbeeld de laatste aflevering van bijvoorbeeld Wegmisbruikers, Radar of Allo Allo kan terug kijken... (Hiermee duid ik op recente tot oude afleveringen)
De 2 apps die ik momenteel gebruik zijn: RTL XL en Uitzending gemist.
Maar de vraag is natuurlijk, zijn er meer apps geschikt voor dit?
En is er een makkelijkere manier om films op je iPhone / iPad te zetten?
Als ik bijvoorbeeld een film op mijn iPhone wil zetten, dan duurt dat wel een kwartier overzetten via iTunes.
Tevens moet daar ook nog ondertiteling ingebakken worden, en geconverteerd worden naar MP4. (Bijvoorbeeld met Handbrake)
Enkel duurt dat converteren ook bijna een uur! Dus zijn hier betere oplossingen voor?
Alvast bedankt!
*Ik heb al even gezocht op Google
Ik ben opzoek naar apps waarmee ik bijvoorbeeld de laatste aflevering van bijvoorbeeld Wegmisbruikers, Radar of Allo Allo kan terug kijken... (Hiermee duid ik op recente tot oude afleveringen)
De 2 apps die ik momenteel gebruik zijn: RTL XL en Uitzending gemist.
Maar de vraag is natuurlijk, zijn er meer apps geschikt voor dit?
En is er een makkelijkere manier om films op je iPhone / iPad te zetten?
Als ik bijvoorbeeld een film op mijn iPhone wil zetten, dan duurt dat wel een kwartier overzetten via iTunes.
Tevens moet daar ook nog ondertiteling ingebakken worden, en geconverteerd worden naar MP4. (Bijvoorbeeld met Handbrake)
Enkel duurt dat converteren ook bijna een uur! Dus zijn hier betere oplossingen voor?
Alvast bedankt!
*Ik heb al even gezocht op Google
An a day keeps the doctor away.