Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Device detect ics browser Asus Transformer

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:48

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Sinds de update van mijn Asus Transformer tablet wordt deze door de tweakers site default gedecteerd als een grade D device, doordat de resolutie ten onrechte als 320x400 wordt gezien. Voorheen (toen ik nog Honeycomb ipv ICS op de TF had) werd deze tablet als grade B gedetecteerd, wat me correcter lijkt. Ligt dit aan de browser of kan tweakers hier iets aan doen?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:36

Nakebod

Nope.

Dit zag ik een tijdje terug eigenlijk ook al, misschien dat WURFL achterloopt.

Het is iig niet "de" browser, gezien alle browsers dit hebben (Stock, Chrome, Dolphin, Boat Browser)
Ligt waarschijnlijk wel aan de User Agent, als deze standaard op Android staat komt hij namelijk idd met grade D terug. Wissel je de User Agent naar Desktop (Request Desktop site in de stock browser) dan krijg je zelfs grade A.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:48

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Ik heb ' m nu maar geforceerd op B gezet, iets wat op tweakers gelukkig mogelijk is. Dat vind ik voor in ieder geval deze site toch wel net even wat prettiger werken dan grade A, op een tablet.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:36

Nakebod

Nope.

Dan hebben we nu misschien geluk :+

Last Updated: March 10, 2012
Mag crisp ooit eens gaan spelen :P
Zie alleen zo snel niet wat de update precies is, qua devices.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Toevallig dat net nu ik afgelopen vrijdag via email contact heb opgenomen met ze er een update komt :) Ik ga er iig van uit dat deze update wel de Asus transformer zal bevatten (en updates voor Android ICS), maar dat weet ik uiteraard pas zeker als we 'm doorvoeren :)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 11-03-2012 22:29 ]

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in volgende update

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.