Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bestellen via een Proxy Server

Pagina: 1
Acties:

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11 14:26
Hallo allemaal,

Ik wil iets bestellen via een Amerikaanse Site ipv de Europese, omdat het een heleboel geld scheelt. (Laat het opsturen naar kennissen, die sturen het weer door ivm douane kosten)

Nu is mijn vraag, kan dat ' veilig' via een proxy server? Daarmee bedoel ik, de creditcard gegevens/Paypal gegevens.

Ik gebruik de site: www.proxyxtreme.com.

Of is er een andere manier die jullie aanbevelen? Ik heb beschikking over Windows en OSX, misschien is dat handig om er bij te zeggen. Ik zag bij de netwerk gegevens dat ik heel makkelijk een proxyserver kan instellen op OSX, maar ik heb daar geen ip en port voor.

Maar, de vraag is dus, kan t veilig? Zo niet, hoe zou het wel veilig kunnen?

Alvast bedankt!

Greetz,

Pascal

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
waar heb je een proxy voor nodig dan? kun je niet gewoon op de site bestellen?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Is het niet eenvoudiger om die kennissen te betalen en het te laten bestellen?

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Nee, lees zelf nou eens de privacy policy/terms of service en disclaimer van proxyxtreme.com.

Voorbeeld:
The information inside the log files includes internet protocol ( IP ) addresses, type of browser, Internet Service Provider ( ISP ), date/time stamp, referring/exit pages, and number of clicks to analyze trends, administer the site, track user’s movement around the site, and gather demographic information. IP addresses, and other such information are not linked to any information that is personally identifiable. Cookies and Web Beacons We do use does use cookies to store information about visitors preferences, record user-specific information on which pages the user access or visit, customize Web page content based on visitors browser type or other information that the visitor sends via their browser.

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11 14:26
@Notehoutelade: In europa wordt je naar de Europese site gestuurd.

@RemcoDelft: Die gaan voor 5 dagen naar een hotel. Ik kan het daar heen laten sturen.

@thr- : Ik heb werkelijk geen flauw idee wat daar nou staat. Maar ik ga er van uit, dat de 'nee' slaat op: 'Is het veilig'... ?