Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-10 23:46
Hey tweakers,

Ik ben op dit moment bezig met wat filmpjes voor school,
Ik heb wat filmpjes, de batterij van mn echte camera was op, met mijn mobiel gemaakt.
De bestanden van mijn mobiel worden opgeslagen als .mp4 ik heb dit geïmporteerd, maar alleen het eerste stukje geluid doet het. Dus je hoort een seconde het geluid van het filmpje en daarna is het weg.

Ik heb het nu naar een andere soort mpeg4 geprobeerd en ook naar .mov icm quicktime, maar niets helpt.
Als ik het filmpje afspeel met quicktime of vlc werkt het gewoon...

@windows 7 64bit

Iemand ideeën>?

Kristan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Vlc en QT hebben de codecs die nodig zijn om af te spelen in zich. Kennelijk heeft je PC niet de benodigde codecs om te bewerken ect. Probeer eens uit te vinden welke codec de filmpjes hebben (mediainfo) en die op te zoeken.
Wat ook een mogelijkheid is is om domweg K-lite op je pc te plempen, meestal heb je dan wel alle codecs die nodig zijn.... maar ben ik zelf niet zo'n voorstander van.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
Caveman schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:19:
Vlc en QT hebben de codecs die nodig zijn om af te spelen in zich. Kennelijk heeft je PC niet de benodigde codecs om te bewerken ect. Probeer eens uit te vinden welke codec de filmpjes hebben (mediainfo) en die op te zoeken.
Wat ook een mogelijkheid is is om domweg K-lite op je pc te plempen, meestal heb je dan wel alle codecs die nodig zijn.... maar ben ik zelf niet zo'n voorstander van.
Precies, ik heb mn laptop ooit vol gegooid met alle mogelijke codecs, maar dat was niet zo'n succes.
Maar ik ga het denk ik proberen...

Ik heb me net even dood gelachen, een mirror van deze site: http://www.free-codecs.com/k_lite_codec_pack_download.htm
Haalde nog geen 2 B pes seconde!
Andere geprobeerd en in 5 seconde binnen :)

[ Voor 13% gewijzigd door StrongArmLance op 26-02-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:02
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, ik weet alleen niet meer precies wat de oplossing was, ik heb volgens mij wel (een deel) op youtube gevonden dus misschien moet je daar even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
K-Lite did the trick, thanks.
of
K-licht deed het trucje, bedankt.

[ Voor 40% gewijzigd door StrongArmLance op 26-02-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
Probleem is terug, alleen de eerste halve seconde doet het geluid het... zeer vervelend.. iemand een oplossing?

In Moviemaker doen ze het gewoon... maar daar ga ik met niet aan wagen... ;(

[ Voor 26% gewijzigd door StrongArmLance op 28-02-2012 16:40 ]

Pagina: 1