Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraag.
Ik ontving zojuist een apk bestand om Carcassonne te spelen op mijn Sony Ericsson Xperia Neo V.

Hoe zet ik dit bestand op mij telefoon en waar kan ik dat dan terugvinden en installeren?
Ik kom er maar niet uit dus hulp is van harte welkom

Groetjes van Simone

Verwijderd

Hoe ontving jij een apk bestand? Verder had je met zoeken heel gemakkelijk kunnen vinden hoe een apk te installeren, maar vooruit.

Sluit je telefoon via de usb kabel aan op je pc. Kopieer de apk op je SD-kaart van je telefoon en download APK installer uit de market. Open APK installer en zoek de .apk op.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

apk? Lijkt me een 'niet geheel legaal verkregen' variant van het spel?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:16:
apk? Lijkt me een 'niet geheel legaal verkregen' variant van het spel?
Lijkt? Dat druk je nog netjes uit :9 En dan straks klagen dat je een virus op je telefoon hebt...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2012 11:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Tja via een vriendin verkregen en die weer via haar moeder

Verwijderd

Nog steeds niet helemaal legaal en dus de kans op een virus. Of je dat risico wilt lopen moet je zelf bepalen.

Verwijderd

Ik ontving zojuist een apk bestand om Carcassonne te spelen op mijn Sony Ericsson Xperia Neo V.
Bedankt voor de reacties. Tja via een vriendin verkregen en die weer via haar moeder
Lol. Op het verkeerde been gebracht door je 1e post maar idd 'illegaal' want als je het via de Market opzoekt dan zie je dat het spel 3,99 kost......

Verwijderd

Zal ik je dan maar wel helpen?

-Zet het apk bestand op de sd kaart van je telefoon.

-Download "ES file explorer" via de android market

-browse via de file explorer naar waar je het apk bestand op je telefoon hebt en klik erop.

-installatie begint

Verwijderd

Hoezo wel helpen? Dat deed ik toch al in de eerste post?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Geen hulp bij het gebruiken van warez, wel een slotje.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.