Hoe knipperend icoon in taakbalk niet te laten kniipperen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:03
Oranje icoontje knippert met MSN(iemand stuurt een msg) of andere programma dat even de aandacht nodig heeft. Dit is een feature van Win7, en heb me er nooit aan gestoord, maar laatste tijd wel. Ik bedoel, waarom ben ik verplicht om op dat knipperend icoon te drukken, doe ik het niet dan knippert die wel meer dan 20 keer soms (ben gestopt met tellen).

Uiteraard vind je verwijzingen naar dit probleem op Google, maar werken doet dat bij mij niet. Wat zie ik over het hoofd? Heb ten einde raad zelfs geheel tegen mijn principe Tune-up utilitities installt, en ik kreeg gelijk dat het bagger is, en niet hielp ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
schopje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Ikzelf heb de taakbalk verborgen maar zal die link van je straks eens proberen, ik geloof dat dat gewoon zou moeten werken namelijk, zijn er geen foutjes ingeslopen en heb je zoals die text aangeeft ook een reboot gedaan ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Edit, die had je al geprobeerd :$

[ Voor 96% gewijzigd door SinergyX op 01-03-2012 16:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ikzelf heb de taakbalk verborgen
Mijn taakbalk is ook altijd verborgen maar komt omhoog en blijft omhoog als er iets oranje kinppert. Kan mij niet voorstellen dat dit bij jou niet zo is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Tx voor het meedenken. :)

Heb die laatste optie ook geprobeerd, hielp ook niet, maar heb nu die 0 ingevuld met dcimaal aangevinkt, ipv hexa, weet niet of dat uitmaakt....
reboot, uiteraard had ik dat gedaan.
En bij verbergen balk, schiet de balk omhoog als iemand op msn wat zegt, totdat jij erdan opklikt, waarna die pas weer verbergt. Enniewee ik weet niet of ik vanwege dit wel de taakbalk wjil gaan verbergen.

Ff Reboot en kijken of die decimaal aanvinken uit heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:20
Dat knipperen bestaat al sinds win 95.
Binnen de mac gaat het icoontje niet knipperen maar bouncen..

Heb me er nooit aangestort, maar kan het wel begrijpen. Daarnaast is in veel gevallen dat knipperende balkje ook een handig ding om aan te geven dat er iets aan de hand is of idd iemand je een bericht stuur.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou heeft ook niks geholpen, ben er wel een beetje klaar mee, en accepteer dat het niet kan (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch stond me bij dat bij Windows 2000 zoiets wel kon, of dit was icm met Stardock/Windowblinds.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Volgens mij moet er register sleutel voor zijn, hoewel ik me er nooit aanstoor, ff erop gaan staan en weg is het. Of klikken.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://teqsnacks.com/2010...ws-taskbar-icon-flashing/
Deze refereert naar TuneUp Utilities 2010, mischien dat met zo'n tunings programma iets kan?

Pagina: 1