♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Maar die kan je weer los kopen online.pedorus schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:06:
De kans is enkel groot dat zo'n familielid ook een Nederlandse spelling- en grammaticacontrole e.d. wil; die zit er niet standaard bij natuurlijk.
Zit vaak in het Language pack. http://office.microsoft.c...pack-lip-HA001113350.aspx
[ Voor 19% gewijzigd door Gé Brander op 26-02-2012 11:09 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Als het erg veel goedkoper is, zou het overigens ondanks een mooi hoesje ook om een illegale kopie kunnen gaan. Die gaat misschien niet werken
Op de MS-site wordt gesuggereerd dat Frans ook al NL aan boord heeft, misschien wil je dat checken.
Als dit soort bedragen te veel zijn (100eur voor een PKC Thuis&Studenten, bijv. als je toevallig al een preinstalled Office hebt): je zou LibreOffice kunnen overwegen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Eigenlijk is LibreOffice meer dan voldoen voor hen, maar LibreOffice is toch een pakket waar je wel wat kennis voor nodig hebt en iedereen in hun omgeving gebruikt Microsoft Office (en niemand LibreOffice). Niet evident als ze dan eventjes vastzitten.
Het enige waar ik wat over twijfel is of ik de Home & Business zou nemen, of de Home & Student. Ze zijn al jaren Outlook gewoon, maar weer het zelfde verhaal... voor wat ze het gebruiken denk ik dat de standaard mail app in Windows wel voldoende zal zijn. Jammer dat het een enorm prijsverschil is tussen de Business & Student.
Misschien gewoon makkelijk houden en de Benelux versie neem, geld is in principe geen probleem, maar ik vindt de Office toch wel wat overpriced.
[ Voor 7% gewijzigd door IStealYourGun op 26-02-2012 11:58 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Anoniem: 363740
Let wel op dat wanneer je een Office pakket buiten de Benelux koopt je alleen support in het land van herkomst hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 363740 op 27-02-2012 13:26 ]
Voor support wordt wel naar de regio van de key gekeken. (EMEA wil je hebben)
In nederland wordt support gegeven op nederlandse en engelse versies.
(Daarnaast kun je soms software uit de ontwikkelingslanden hier niet activeren wegens regio blocks. maar afaik werkt de installatie met een andere taal wel, en ook de activatie als je je in het juist land bevindt)
defusion schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:19:
Je kunt de trial van office 2010 in de juiste taal downloaden, en met iedere code uit een ander land activeren.
Woei, weer wat nieuws geleerd \o/
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)