Beste Tweakers,
Op het moment ben ik bezig met het opzetten van een Capitve Portal op een Pfsense box. Op deze captive portal dienen gebruikers in te loggen met een eerder verstrekte account.
Nu heb ik op de captive portal ook een user agreement geplaatst en wilde een checkbox plaatsen welke gebruikers dienen aan te vinken.
Ik ben totaal niet thuis is deze meuk en na heel wat gezocht te hebben op internet zonder resultaat vraag ik jullie maar op hulp.
Hieronder de code wat ik tot zo ver heb. Op dit moment wordt de checkbox compleet genegeerd.
Op het moment ben ik bezig met het opzetten van een Capitve Portal op een Pfsense box. Op deze captive portal dienen gebruikers in te loggen met een eerder verstrekte account.
Nu heb ik op de captive portal ook een user agreement geplaatst en wilde een checkbox plaatsen welke gebruikers dienen aan te vinken.
Ik ben totaal niet thuis is deze meuk en na heel wat gezocht te hebben op internet zonder resultaat vraag ik jullie maar op hulp.
Hieronder de code wat ik tot zo ver heb. Op dit moment wordt de checkbox compleet genegeerd.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <script type="text/javascript"> function CheckBoxesValidations() { if(document.getElementById('checkbox').checked == false) { alert("Please read and accept the User agreement to proceed!"); return false; } else return true; } </script> <form method="post" action="$PORTAL_ACTION$"> <a_white>Gebruikersnaam</a_white> <input name="auth_user" type="text" style="width:145px"><br/> <a_white>Wachtwoord</a_white> <input name="auth_pass" type="password" style="width:145px"><br/> <input id="checkbox" type="checkbox"/><a>ACCEPT</a> <input name="redirurl" type="hidden" value="$PORTAL_REDIRURL$"> <input name="accept" type="submit" value="Continue"> </form> |