Hallo allemaal, ik zoek al een tijdje naar een goede oplossing om 1 centraal punt te hebben met al mijn film, muziek e.d. Nu heb ik al een tijdje een externe hd aan m'n netgear router hangen maar zoals bekend is die mediaserver echt bedroevend slecht en de tv beneden herkent hem al een tijdje niet meer. Ik kijk al een tijd films op mijn tv doordat ik mijn laptop aansluit op mijn tv dmv hdmi. Maar beneden kunnen we dus geen films meer kijken en mijn zusje wil ook een nieuwe tv waar ze onze digitale filmcollectie op kan kijken.
Nu heb ik nog niet heel veel verstand van mediaspelers e.d. maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik heb dus 1 tv beneden (waar ik zo'n samsung internet stickje in heb zitten) en 2 tv's boven. Maar ik heb geen zin om 3 afzonderlijke mediaspelers te kopen, er moet natuurlijk een handigere manier zijn.
Ik hoop veel nuttige reacties
Nu heb ik nog niet heel veel verstand van mediaspelers e.d. maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik heb dus 1 tv beneden (waar ik zo'n samsung internet stickje in heb zitten) en 2 tv's boven. Maar ik heb geen zin om 3 afzonderlijke mediaspelers te kopen, er moet natuurlijk een handigere manier zijn.
Ik hoop veel nuttige reacties