Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-11 15:48
Hoi

onlangs van een tweaker een TomTom one europe 22 overgenomen (betreft kaarten west europa).
nu is mijn vraag ofdat iemand recente kaarten van west europa heeft gezien mijn kaarten al flink verouderd zijn (heel veel wegen kent deze nog niet en kaart updates pakt hij niet gezien het model daarvoor te oud is).
is het mogelijk om kaarten van een ander model te gebruiken op deze tomtom of moeten dat perce de kaarten van een "one europe 22" zijn ?

bij voorbaat dank voor de reacties.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je dat ding koppelt in TomTom Home heb je dacht ik het eerste jaar gratis kaart updates. Van de recente TomTom modellen zijn de kaarten niet meer uitwisselbaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kaarten koop je bij TomTom zelf. Andere wegen zijn niet legaal of op zijn minst dubieus. Omdat we je daar niet mee gaan helpen gaat dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.