Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Netrunner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-03 19:56
Beste medetweakers,

Ik ben op het moment bezig met een schoolproject die zich focust op de zorgsector. Er komt regelmatig voor dat de ouders of kinderen niet op komen dagen bij school of kinderartsen ( schoollocatie ). De artsen die hiervoor ingezet kosten zijn peperduur, door de kosten van de zogenoemde "no-show" terug te dringen proberen wij door een simpele enquête een aantal gegevens in kaart te zetten.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn enquete hiervoor in te vullen?

Mijn dank is groot.

*knip*

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 25-02-2012 14:52 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:23

Fiber

Beaches are for storming.

Heb je toestemming gevraagd voor deze enquete?
Het algemeen beleid #verbodenspam

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Netrunner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-03 19:56
Bij wie moet ik me melden, de forummod, maar er zijn er zo veel.

[ Voor 72% gewijzigd door Netrunner op 25-02-2012 14:51 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er staat daar vrij duidelijk:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Je voldoet niet aan de voorwaarden die in die zin staan, nog naast het feit dat je geen toestemming had gehad. Op slot dus.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.