Beste mods,
Ik weet niet of dit een juist adres hiervoor is, ik probeer het even. Als het goed is kunnen jullie in de berichten kijken die ik verzonden heb (DM). Daar staat onder andere een verkoop van een mp3 speler. Nu is deze helaas niet aangekomen bij de koper terwijl ik hem wel verzonden heb. Ik heb nu dit bericht ontvangen:
Beste Erik,
Alweer een week voorbij en nog steeds geen Mp3 ontvangen.
Ik acht deze post die jij opgestuurd? heb als verloren?
Ik ga niet meer wachten en ga actie ondernemen.
Want als je zegt dat je het op gestuurd heb moest ik die allang ontvangen.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, want ik heb zo'n raar gevoel.
Ik verwacht van jou dat je het bedrag terug boekt naar mijn rekening.
knip
Als het bedrag binnen een week niet op rekening bij geschreven is ga ik aangifte doen bij mijnpolitie en Tweakers.net
Het is aan jou wat je gaat doen, want ik verwacht een tegen prestatie van jou kant.
Je heb het verzonden zonder mijn weten als briefpost verstuurd waar ik geen toestemming voor gaf.
En ook was je post niet compleet, waardoor de lader niet mee werd gestuurd.
Dus het is jouw risico wat je gedaan heb, en dat ik hiervoor moet opdraaien.
Dus je heb een week de tijd om het goed te maken.
Dit is nu ongeveer 3/4 weken geleden verzonden en dan krijg ik nu pas zo'n bericht. Ik heb al die tijd al een vreemd gevoel dat ik in de maling genomen wordt. Post komt bijna altijd aan.
Wat moet ik hier mee doen? Ik ga zo eens langs de politie om navraag te doen.
Ik weet niet of dit een juist adres hiervoor is, ik probeer het even. Als het goed is kunnen jullie in de berichten kijken die ik verzonden heb (DM). Daar staat onder andere een verkoop van een mp3 speler. Nu is deze helaas niet aangekomen bij de koper terwijl ik hem wel verzonden heb. Ik heb nu dit bericht ontvangen:
Beste Erik,
Alweer een week voorbij en nog steeds geen Mp3 ontvangen.
Ik acht deze post die jij opgestuurd? heb als verloren?
Ik ga niet meer wachten en ga actie ondernemen.
Want als je zegt dat je het op gestuurd heb moest ik die allang ontvangen.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, want ik heb zo'n raar gevoel.
Ik verwacht van jou dat je het bedrag terug boekt naar mijn rekening.
knip
Als het bedrag binnen een week niet op rekening bij geschreven is ga ik aangifte doen bij mijnpolitie en Tweakers.net
Het is aan jou wat je gaat doen, want ik verwacht een tegen prestatie van jou kant.
Je heb het verzonden zonder mijn weten als briefpost verstuurd waar ik geen toestemming voor gaf.
En ook was je post niet compleet, waardoor de lader niet mee werd gestuurd.
Dus het is jouw risico wat je gedaan heb, en dat ik hiervoor moet opdraaien.
Dus je heb een week de tijd om het goed te maken.
Dit is nu ongeveer 3/4 weken geleden verzonden en dan krijg ik nu pas zo'n bericht. Ik heb al die tijd al een vreemd gevoel dat ik in de maling genomen wordt. Post komt bijna altijd aan.
Wat moet ik hier mee doen? Ik ga zo eens langs de politie om navraag te doen.
[ Voor 1% gewijzigd door Nomad op 25-02-2012 16:49 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)