Ik kan niet inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-04-2025

TheEagle

Master (of my own) universe

Topicstarter
En nu zullen ze wel denken "Hoe kan hij dan deze post plaatsen:? ". Nou dat komt zo.

Waneer ik ga inloggen en het inlog scherm voor me krijg vul ik gewoon mijn naar en paswoord in. Waneer ik daarnaa op delogin knop druk dan zeg ie dat ik ingelogd ben. Maar als ik dan terug in het forum ben, of op tweakers.net ben. Dan ben ik weer niet ingelogd :?

Waar zit de fout?

Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Probleem is mij ook al opgevallen, je hebt het vooral als je heel snel op inloggen /uitloggen klikt. Als dan voor de tweede keer inlogd dan word je automatisch weer terug geredirect naar de pagina die je weer uitlogd.

• TheEagle

TheEagle

Topicstarter
Het is in iedergeval heel erg vervelend. Ik heb ook al eens naar mijn cookies gekeken. En die maakt ie geen aan. Hij wil er wel een aanmaken.

Dat heb ik gemerkt toen ik de instellingen voor cookies op "bevestiging vragen" had gezet.

Maar als ik dan in mijn cookie directory kijkt staat er helemaal niks.

Verwijderd

Op zaterdag 24 maart 2001 10:56 schreef Bulldog het volgende:
Probleem is mij ook al opgevallen, je hebt het vooral als je heel snel op inloggen /uitloggen klikt. Als dan voor de tweede keer inlogd dan word je automatisch weer terug geredirect naar de pagina die je weer uitlogd.
Dat probleem heb ik ook wel eens als ik inlog en dan direct daarna mijn instellingen verander.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
En dat is ook al -tig keer gemeld (en genegeerd)...

• TheEagle

TheEagle

Topicstarter
Jongens. Ik heb het niet over "Te snel willen zijn". Ik heb het hier over ECHT niet kunnen inloggen.

Ik heb het al wat trager geprobeert maar dat werkt niet.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je kunt in ieder geval niet met dezelfde login op Tweakers.net en GoT terecht. Inloggen op Tweakers.net != inloggen op GoT en andersom.

Als je login/password wel wordt geaccepteerd maar je bent daarna niet ingelogd dan moet dat volgens mij aan je koekjestrommel liggen.

• TheEagle

TheEagle

Topicstarter
Ik heb mijn trommel al nagekeken. En ik kan er tot op de bodem inkijken. Hij slaat de cookies niet op. Maar waar dat aan licht :?

Ik heb mijn beveiligingen al nagekeken. Maar daar licht het niet aan. Want cookies van andere sites slaat ie wel op

Pagina: 1