Voor een 4-weg zelfbouw mega grote luidspreker ligt de vraag wat voor een uitwerking het meest recht doet aan mijn geluidssysteem. Ik heb hiertoe een grafische representatie gemaakt van mijn huidige audio system en versterkers (cd player > twee 4-weg actieve crossovers die in totaal acht(!) DENON monoblokken aansturen).
Elke versterkers heeft dual speakeruitgangen en een volume knob.
Ik heb vier luidsperker varianten in gedachten (A, B, C of D) maar heb advies nodig welke van deze variant het beste zou kunnen klinken. Bovenaan zie je een horn middenhoog toeter voor vocals etc, daaronder een Fountek ribbon tweeter. de middelgrote speakers zijn middenlaag drivers. De grootste speaker onderaan wordt een 18" (46cm) woofer. Benieuwd naar reacties/ideeen/suggesties welk luidspreker ontwerp mijn audio systeem recht aan doet... Alvast dank!
grote scherpe plaatje
Elke versterkers heeft dual speakeruitgangen en een volume knob.
Ik heb vier luidsperker varianten in gedachten (A, B, C of D) maar heb advies nodig welke van deze variant het beste zou kunnen klinken. Bovenaan zie je een horn middenhoog toeter voor vocals etc, daaronder een Fountek ribbon tweeter. de middelgrote speakers zijn middenlaag drivers. De grootste speaker onderaan wordt een 18" (46cm) woofer. Benieuwd naar reacties/ideeen/suggesties welk luidspreker ontwerp mijn audio systeem recht aan doet... Alvast dank!
grote scherpe plaatje

[ Voor 4% gewijzigd door SambalSamurai op 25-02-2012 00:46 ]