Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Plaat 1, 3 en 7 vind ik erg geslaagd
. Kan ik van genieten. Foto 2 en 4 vind ik je serie een beetje onderuit schoppen, die komen qua toning en gevoel gewoon niet helemaal over.
Foto 3 vind ik wel erg geslaagd moet ik zeggen, heerlijk subtiel qua licht en zacht gehouden.
Ik zie dat het van show naar testcase gegaan is. Wat mij betreft zou het zonder foto 2 en 4 wel een showcase genoemd mogen worden
.
Foto 1 en 3 geven zoveel overlap dat je daar eigenlijk een keuze moet maken, en dan vind ik foto 3 de betere
.
Als je dan 3, 5 en 7 in een collage plaatst, heb je wat mij betreft het verhaal vertelt (misschien 1 kamer/detail shot erbij nog).
Foto 3 vind ik wel erg geslaagd moet ik zeggen, heerlijk subtiel qua licht en zacht gehouden.
Ik zie dat het van show naar testcase gegaan is. Wat mij betreft zou het zonder foto 2 en 4 wel een showcase genoemd mogen worden
Foto 1 en 3 geven zoveel overlap dat je daar eigenlijk een keuze moet maken, en dan vind ik foto 3 de betere
Als je dan 3, 5 en 7 in een collage plaatst, heb je wat mij betreft het verhaal vertelt (misschien 1 kamer/detail shot erbij nog).
Ik ben niet zo'n fan van binnenfoto's, maar die laatste foto (7) vind ik geweldig
. Mooie kleuren, scherp, prachtige lucht!
Van je 7 foto's zijn er 4 met trappen, afgezien van de kwaliteit ervan vraag ik me af of dit je 7 beste foto's zijn?
no offense
no offense
Van die trappenfotos bevalt me #4 het best, ondanks dat hij bij de rest een beetje buitden de boot valt. Bij #7 had ik misschien geprobeerd de muur in de voorgrond wat minder in beeld te brengen, maar voor de rest geweldig.